Powiadom mnie o dostępności

Piasta koła do TOYOTA CAMRY VI

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa

Ciężar [kg]: 3.745

339,64

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

339,64

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Ciężar [kg]: 2.05

133,13

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

133,13

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa

Ciężar [kg]: 3.845

380,28

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

380,28

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

70,04

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

70,04

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Felga, ilość otworów: 5

Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

312,16

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

312,16

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Felga, ilość otworów: 5

Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

312,16

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

312,16

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do TOYOTA CAMRY VI

Piasta koła w samochodzie TOYOTA CAMRY VI – funkcja

Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie TOYOTA CAMRY VI wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.

Wymiana piasty w samochodzie TOYOTA CAMRY VI – kiedy?

Raporty serwisowe samochodu TOYOTA CAMRY VI nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu TOYOTA CAMRY VI przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.

Objawy zużycia piasty koła w samochodzie TOYOTA CAMRY VI

Zły stan piasty koła w samochodzie TOYOTA CAMRY VI nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.