Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
11 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.075
Ilość: 3
27,53
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
27,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES95HDS52750712X
Grubość [mm]: 7.5
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
17,05
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
17,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426KK22039
Ilość zębów, obręcz abs: 48
Średnica zewnętrzna [mm]: 72
Rozwiń więcej danych
209,88
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
209,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041819026246B
Wysokość 1 [mm]: 7
Wysokość 2 [mm]: 12.5
Rozwiń więcej danych
22,19
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
22,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV422040
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Średnica zewnętrzna [mm]: 71
Rozwiń więcej danych
116,88
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
116,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH4422040
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Średnica zewnętrzna [mm]: 71
Rozwiń więcej danych
103,24
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
103,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0182ST190R
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 1.01
137,35
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
137,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
147,66
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
147,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.076
Ilość: 3
27,97
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
27,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV422039
Ilość zębów, obręcz abs: 48
Średnica zewnętrzna [mm]: 72
Rozwiń więcej danych
281,65
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
281,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
04694422039
Ilość zębów, obręcz abs: 48
Średnica zewnętrzna [mm]: 72
Rozwiń więcej danych
217,82
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
217,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie TOYOTA CELICA VI wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu TOYOTA CELICA VI nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu TOYOTA CELICA VI przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie TOYOTA CELICA VI nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.