17 produktów
Wybierz auto
042130147520004
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
283,16
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
283,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH4412053
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
195,22
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
195,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH4422081
Wysokość zabudowy: 121
Liczba otworów do mocowania: 4
Rozwiń więcej danych
186,10
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
186,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04694422080
Średnica zewnętrzna [mm]: 74
Wysokość zabudowy: 120
Rozwiń więcej danych
199,03
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
199,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0182ZZE121R
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 2.455
207,49
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
207,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500182120F
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 1.575
133,74
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
133,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPTY036P
52,71
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
52,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN10L9069JPN
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
53,97
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
53,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPJ4712069
Śr. flanszy [mm]: 140
Artykuły dynamiki hamulców / jazdy: Dla abs
207,71
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
207,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0182144R
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 2.721
260,96
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
260,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP9426022
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
51,34
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
51,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADBP820020
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 1.58
Rozwiń więcej danych
83,12
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
83,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX331209
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
180,85
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
180,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV412053
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
237,46
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
237,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
260,38
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
260,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB173419
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Szerokość [mm]: 125
Rozwiń więcej danych
76,74
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
76,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV422080
Średnica zewnętrzna [mm]: 74
Wysokość zabudowy: 120
Rozwiń więcej danych
230,90
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
230,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie TOYOTA COROLLA IX wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu TOYOTA COROLLA IX nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu TOYOTA COROLLA IX przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie TOYOTA COROLLA IX nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.