13 produktów
Wybierz auto
NIPN4712105
Felga, ilość otworów: 5
Śr. flanszy [mm]: 151.9
629,08
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
629,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEY30147520009
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś tylna
Rozwiń więcej danych
278,49
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
278,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
0426KK12052
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 31
Rozwiń więcej danych
198,39
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
198,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500182ZZE150MF
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 3.441
339,50
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
339,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES0182ACA30MR
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 3.171
332,93
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
332,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES0182ACA38R
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 3.345
369,07
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
369,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV412052
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 31
Rozwiń więcej danych
271,07
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
271,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG4851400610
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
250,04
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
250,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG4851400710
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
240,59
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
240,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04694412052
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 31
Rozwiń więcej danych
197,41
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
197,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPN4702054
Felga, ilość otworów: 5
Parametr: Assy
Rozwiń więcej danych
192,11
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
192,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY30146520007
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
289,31
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
289,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEY30146520006
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
266,70
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
266,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie TOYOTA RAV 4 IV wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu TOYOTA RAV 4 IV nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu TOYOTA RAV 4 IV przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie TOYOTA RAV 4 IV nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.