14 produktów
Wybierz auto
ASH4422018
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica zewnętrzna [mm]: 76
Rozwiń więcej danych
252,56
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
252,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
042130147520001
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
236,63
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
236,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPJ4712058
Felga, ilość otworów: 4
Szerokość [mm]: 90
Rozwiń więcej danych
174,15
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
174,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADBP820051
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 1.546
Rozwiń więcej danych
71,02
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0182NSP135R
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 2.852
Rozwiń więcej danych
221,60
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 02.05
U ciebie: pt. 02.05
221,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB177386
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 1.546
Rozwiń więcej danych
64,55
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426KK22018
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica zewnętrzna [mm]: 76
Rozwiń więcej danych
211,17
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
211,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500182KSP90F
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 1.545
140,37
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 02.05
U ciebie: pt. 02.05
140,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
317,58
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
317,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
042130146520002
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
59,88
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0182KSP90R
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 2.467
292,56
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 06.05
U ciebie: wt. 06.05
292,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV422018
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica zewnętrzna [mm]: 76
Rozwiń więcej danych
307,42
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 02.05
U ciebie: pt. 02.05
307,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIPN4712094
Felga, ilość otworów: 4
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Rozwiń więcej danych
199,21
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
199,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPTY057P
61,25
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie TOYOTA YARIS III wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu TOYOTA YARIS III nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu TOYOTA YARIS III przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie TOYOTA YARIS III nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.