16 produktów
Wybierz auto
ASH4422018
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica zewnętrzna [mm]: 76
Rozwiń więcej danych
255,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
255,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
042130147520001
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
239,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
239,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500182KSP90F
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 1.545
136,37
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
136,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV422018
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica zewnętrzna [mm]: 76
Rozwiń więcej danych
288,24
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
288,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIPN4712094
Felga, ilość otworów: 4
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Rozwiń więcej danych
199,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
199,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0182NSP135R
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 2.852
Rozwiń więcej danych
265,50
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
265,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES0182KSP90R
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 2.467
284,04
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
284,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYKLPTY057P
47,43
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
47,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPJ4712058
Felga, ilość otworów: 4
Szerokość [mm]: 90
Rozwiń więcej danych
174,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
174,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426KK22018
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica zewnętrzna [mm]: 76
Rozwiń więcej danych
201,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
201,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042130146520002
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
91,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY30147520016
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
297,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
297,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB177386
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 1.546
Rozwiń więcej danych
63,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPN4712119
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś tylna
Rozwiń więcej danych
322,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
322,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADBP820051
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 1.546
Rozwiń więcej danych
65,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
326,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
326,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie TOYOTA YARIS III wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu TOYOTA YARIS III nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu TOYOTA YARIS III przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie TOYOTA YARIS III nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.