Powiadom mnie o dostępności

Sworznie wahaczy do BMW 6 F13

16 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Wymagana ilość: 2
138,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole, oś przednia po obydwu stronach, Zbieżność stożka: 1/6, Wymiar gwintu:...
102,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: zewnętrzny, z obu stron, z tyłu, na dole, Oś przednia, Numer artykułu zalecaneg...
66,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: wewnątrz, na dole, Oś przednia, Ciężar [kg]: 0.728004, Rozmiar gwintu 2: M16x1....
78,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, góra, Długość [mm]: 60.4, Ciężar [kg]: 0.531, �...
84,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z obu stron, na dole, Oś przednia, Wysokość [mm]: 132.5, Wymagana ilość: 2, Sp...
77,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymagana ilość: 2
85,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej, Rozmiar gwintu 1: M16x1,5, Rozmiar gw...
115,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: góra, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej, Tylko w połączeniu z: 316 05...
103,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar stożka [mm]: 18.2, Rozmiar gwintu 1: M16x1,5, Rozmiar gwintu 2: M30x1,5
99,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: zewnętrzny, z obu stron, Oś tylna, Długość [mm]: 26.76, 60.5, średnica wewnę...
104,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
60,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Szerokość [mm]: 60, Wysokość [mm]: 133, Wymiar gwintu: M16x1.5, Długość całkowita [mm]: 60
105,86 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Grubość [mm]: 132, Ciężar [kg]: 0.695, Gwint z...
106,89 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 52, Szerokość [mm]: 60.3, otwór o śr [mm]: 16.2
73,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: zewnętrzny, z obu stron, z tyłu, na dole, Oś przednia
126,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW

Sworzeń wahacza do BMW 6 F13 – skręcanie kół oraz stabilizacja elementów zawieszenia i układu kierowniczego

Sworzeń wahacza jest elementem łączącym wahacz ze zwrotnicą. Zadaniem tego elementu jest umożliwienie prawidłowego skrętu kół, a także przenoszenie naprężeń zwrotnicy na wahacz. Dzięki obecności sworzni wahaczy BMW 6 F13 może skręcać przy zachowaniu prawidłowej pracy zawieszenia.

Objawy zużytych sworzni wahacza w samochodzie BMW 6 F13

Użytkowanie samochodu prowadzi do zużycia sworzni wahacza. Z czasem na pracującym elemencie wahacza – przegubie kulowym – pojawiają się luzy. Przegub kulowy jest chroniony osłoną, której zniszczenie przyspieszy zużycie sworznia. Gdy do tego dojdzie, pojawiają się stuki słyszalne podczas jazdy. Pogorszy się również reakcja kół na skręt kierownicy – będzie ona opóźniona. Tor jazdy samochodu może nawet zacząć wymykać się spod kontroli kierowcy.

Wymiana sworzni wahacza w samochodzie BMW 6 F13

Użytkowanie pojazdu BMW 6 F13, w którym sworznie wahacza kwalifikują się do wymiany, nie jest rozsądne. Konieczność ciągłego korygowania toru jazdy jest uciążliwa – obniża komfort prowadzenia i sprawia, że sworzeń coraz gorzej spełnia swoją funkcję. Może przy tym dojść również do zniszczenia opon oraz innych elementów zawieszenia, co znacznie podniesie koszty przywrócenia samochodu do pełnej sprawności. Mocno zużyty sworzeń może doprowadzić nawet do całkowitej utraty kontroli nad pojazdem. Dlatego wymianę sworzni wahacza należy przeprowadzić jak najszybciej po pojawieniu się na nich śladów zużycia. Sworznie należy wymieniać parami, aby praca zawieszenia i układu kierowniczego była równomierna po obydwu stronach samochodu.