16 produktów
Wybierz auto
040141738
Strona zabudowy: Na dole, oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.59
Rozwiń więcej danych
46,68
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
46,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH730CC04
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 129
Rozwiń więcej danych
43,42
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
43,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR451001
Strona zabudowy: Na dole, oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.59
Rozwiń więcej danych
30,06
zł/szt.
Kraków: czw. 13.02
U ciebie: czw. 13.02
30,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSPS080028
Strona zabudowy: Z obu stron, os przednia, na dole
Długość [mm]: 41
Rozwiń więcej danych
38,03
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
38,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MONL21507
52,52
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
52,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS9303125
Strona zabudowy: Na dole, oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.5
Rozwiń więcej danych
57,04
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
57,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OPMG31053
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Wymagana ilość: 2
Rozwiń więcej danych
40,32
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
40,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV510056
Strona zabudowy: Na dole, oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.56
53,98
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
53,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CTRCB0173
Masa [g]: 494
Liczba otworów do mocowania: 3
Rozwiń więcej danych
50,18
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
50,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS2720365
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 16
Rozwiń więcej danych
40,76
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
40,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041849395899
Strona zabudowy: Z obu stron, os przednia, na dole
70,72
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
70,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04115045005
Wymiar stożka [mm]: 16
40,27
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
40,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
43,96
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
43,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADG08618
Strona zabudowy: Na dole, oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.56
Rozwiń więcej danych
48,82
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
48,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03593345201
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
58,98
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
58,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042213943738
Strona zabudowy: Na dole, oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.59
Rozwiń więcej danych
52,02
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
52,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sworzeń wahacza jest elementem łączącym wahacz ze zwrotnicą. Zadaniem tego elementu jest umożliwienie prawidłowego skrętu kół, a także przenoszenie naprężeń zwrotnicy na wahacz. Dzięki obecności sworzni wahaczy DAEWOO REZZO może skręcać przy zachowaniu prawidłowej pracy zawieszenia.
Użytkowanie samochodu prowadzi do zużycia sworzni wahacza. Z czasem na pracującym elemencie wahacza – przegubie kulowym – pojawiają się luzy. Przegub kulowy jest chroniony osłoną, której zniszczenie przyspieszy zużycie sworznia. Gdy do tego dojdzie, pojawiają się stuki słyszalne podczas jazdy. Pogorszy się również reakcja kół na skręt kierownicy – będzie ona opóźniona. Tor jazdy samochodu może nawet zacząć wymykać się spod kontroli kierowcy.
Użytkowanie pojazdu DAEWOO REZZO, w którym sworznie wahacza kwalifikują się do wymiany, nie jest rozsądne. Konieczność ciągłego korygowania toru jazdy jest uciążliwa – obniża komfort prowadzenia i sprawia, że sworzeń coraz gorzej spełnia swoją funkcję. Może przy tym dojść również do zniszczenia opon oraz innych elementów zawieszenia, co znacznie podniesie koszty przywrócenia samochodu do pełnej sprawności. Mocno zużyty sworzeń może doprowadzić nawet do całkowitej utraty kontroli nad pojazdem. Dlatego wymianę sworzni wahacza należy przeprowadzić jak najszybciej po pojawieniu się na nich śladów zużycia. Sworznie należy wymieniać parami, aby praca zawieszenia i układu kierowniczego była równomierna po obydwu stronach samochodu.