7 produktów
Wybierz auto
FAISS10618
Wymagana ilość: 2
Wymiar gwintu: M18 x 1.5
73,89
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
73,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DAYDSS1285
Strona zabudowy: Os przednia, na dole
Otwór o śr [mm]: 45.2
Rozwiń więcej danych
54,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SID50084
Strona zabudowy: Na dole, oś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka: 1/4
Rozwiń więcej danych
91,39
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
91,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKFVKDS318021
49,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP626508
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ilość na oś: 2
Rozwiń więcej danych
59,35
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
59,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03593369701
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
81,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
81,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429JBJ804
Dla numeru oe: 2e0407151m, 2e0407152m, 9063304007, 9063304107
Zbieżność stożka: 1:6
Rozwiń więcej danych
59,37
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
59,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sworzeń wahacza jest elementem łączącym wahacz ze zwrotnicą. Zadaniem tego elementu jest umożliwienie prawidłowego skrętu kół, a także przenoszenie naprężeń zwrotnicy na wahacz. Dzięki obecności sworzni wahaczy MERCEDES-BENZ SPRINTER W907 może skręcać przy zachowaniu prawidłowej pracy zawieszenia.
Użytkowanie samochodu prowadzi do zużycia sworzni wahacza. Z czasem na pracującym elemencie wahacza – przegubie kulowym – pojawiają się luzy. Przegub kulowy jest chroniony osłoną, której zniszczenie przyspieszy zużycie sworznia. Gdy do tego dojdzie, pojawiają się stuki słyszalne podczas jazdy. Pogorszy się również reakcja kół na skręt kierownicy – będzie ona opóźniona. Tor jazdy samochodu może nawet zacząć wymykać się spod kontroli kierowcy.
Użytkowanie pojazdu MERCEDES-BENZ SPRINTER W907, w którym sworznie wahacza kwalifikują się do wymiany, nie jest rozsądne. Konieczność ciągłego korygowania toru jazdy jest uciążliwa – obniża komfort prowadzenia i sprawia, że sworzeń coraz gorzej spełnia swoją funkcję. Może przy tym dojść również do zniszczenia opon oraz innych elementów zawieszenia, co znacznie podniesie koszty przywrócenia samochodu do pełnej sprawności. Mocno zużyty sworzeń może doprowadzić nawet do całkowitej utraty kontroli nad pojazdem. Dlatego wymianę sworzni wahacza należy przeprowadzić jak najszybciej po pojawieniu się na nich śladów zużycia. Sworznie należy wymieniać parami, aby praca zawieszenia i układu kierowniczego była równomierna po obydwu stronach samochodu.