Powiadom mnie o dostępności

Sworznie wahaczy do PEUGEOT 508 I

76 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Wymiar gwintu: M14x1.5, Wymiar stożka [mm]: 12.97, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełnia...
35,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole, oś przednia po obydwu stronach, Ciężar [kg]: 0.27, Wymiar stożka [mm]:...
36,85 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z obu stron, na dole, Oś przednia, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełni...
52,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej, Wymiar gwintu: M14x1,5
41,28 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole, oś przednia po obydwu stronach, Ciężar [kg]: 0.27, Wymiar stożka [mm]:...
40,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 364073, Strona zabudowy: z lewej, z prawej, na dole, Oś przednia
41,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.36, Wymiar gwintu: M14X1.5 RHT, Wymiar stożka [mm]: 15.7
30,72 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z obu stron, na dole, Oś przednia
247,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: góra, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej, Rozmiar gwintu 1: M14x1,5, Roz...
53,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z obu stron, góra, Oś przednia, Wymiar stożka [mm]: 20.6, Artykuł uzupełniają...
95,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
188,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole, oś przednia po obydwu stronach, Ciężar [kg]: 0.6, Wymagana ilość: 2, ...
64,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole, Oś przednia, Ciężar [kg]: 0.298126, Rozmiar gwintu 1: M38x1.5, Rozmiar ...
36,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymagana ilość: 2
40,73 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole, oś przednia po obydwu stronach, Ciężar [kg]: 0.6, Gwint wewnętrzny [mm...
239,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 04115043713

Sworzeń wahacza NK 5043713

46,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z obu stron
28,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 364083, Strona zabudowy: z lewej, z prawej, na dole, Oś przednia, średnica [mm]: 20
91,72 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
207,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: wewnątrz, Oś przednia, Ciężar [kg]: 0.747172
63,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT

Sworzeń wahacza do PEUGEOT 508 I – skręcanie kół oraz stabilizacja elementów zawieszenia i układu kierowniczego

Sworzeń wahacza jest elementem łączącym wahacz ze zwrotnicą. Zadaniem tego elementu jest umożliwienie prawidłowego skrętu kół, a także przenoszenie naprężeń zwrotnicy na wahacz. Dzięki obecności sworzni wahaczy PEUGEOT 508 I może skręcać przy zachowaniu prawidłowej pracy zawieszenia.

Objawy zużytych sworzni wahacza w samochodzie PEUGEOT 508 I

Użytkowanie samochodu prowadzi do zużycia sworzni wahacza. Z czasem na pracującym elemencie wahacza – przegubie kulowym – pojawiają się luzy. Przegub kulowy jest chroniony osłoną, której zniszczenie przyspieszy zużycie sworznia. Gdy do tego dojdzie, pojawiają się stuki słyszalne podczas jazdy. Pogorszy się również reakcja kół na skręt kierownicy – będzie ona opóźniona. Tor jazdy samochodu może nawet zacząć wymykać się spod kontroli kierowcy.

Wymiana sworzni wahacza w samochodzie PEUGEOT 508 I

Użytkowanie pojazdu PEUGEOT 508 I, w którym sworznie wahacza kwalifikują się do wymiany, nie jest rozsądne. Konieczność ciągłego korygowania toru jazdy jest uciążliwa – obniża komfort prowadzenia i sprawia, że sworzeń coraz gorzej spełnia swoją funkcję. Może przy tym dojść również do zniszczenia opon oraz innych elementów zawieszenia, co znacznie podniesie koszty przywrócenia samochodu do pełnej sprawności. Mocno zużyty sworzeń może doprowadzić nawet do całkowitej utraty kontroli nad pojazdem. Dlatego wymianę sworzni wahacza należy przeprowadzić jak najszybciej po pojawieniu się na nich śladów zużycia. Sworznie należy wymieniać parami, aby praca zawieszenia i układu kierowniczego była równomierna po obydwu stronach samochodu.