5 produktów
Wybierz auto
SAS2254035
Dla numeru oe: Part of 545055413r
Strona zabudowy: Z tyłu, na dole, z przodu, oś przednia
Rozwiń więcej danych
23,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
23,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042260937675
Strona zabudowy: Na dole, oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
25,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
25,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33101401
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, wewnątrz
Grubość [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
40,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LEM3859101
Strona zabudowy: Oś tylna
17,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040137675
Strona zabudowy: Na dole, oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
23,85
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
23,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tuleje wahacza w samochodzie DACIA DUSTER Duster II są odpowiedzialne za tłumienie wstrząsów wywołanych nierównościami nawierzchni, przez co są poddawane znacznym obciążeniom w trakcie jazdy. Tuleje wahaczy umożliwiają prawidłowe działanie wahaczy oraz łączników. Z czasem skuteczność pracy tulei wahacza ulega obniżeniu – guma wewnątrz tulei twardnieje i ulega pękaniu i kruszeniu. Wówczas element nie jest w stanie spełniać swojej funkcji prawidłowo.
Zużycie tulei wahaczy jest wyczuwalne podczas jazdy na nierównej nawierzchni, gdy tuleje wykonują najcięższą pracę. Da się wówczas słyszeć wyraźne hałasy dobiegające z układu zawieszenia. Z czasem luz na tulei wahacza staje się coraz większy. W trakcie ruszania wyczuwalne są szarpnięcia nadwozia. Obniża się również stabilność jazdy.
Tuleje wahacza, zwane również silentblockami, są zazwyczaj w stanie wytrzymać dystans około 20-30 tys. km. Po wykonaniu takiego przebiegu, warto zwrócić szczególną uwagę na ich stan podczas kontroli technicznej. Wymiana tulei wahacza w pojazdach DACIA DUSTER Duster II powinna być wykonywana parami, po obydwu stronach tej samej osi, nawet jeżeli tylko jedna strona wykazuje widoczne oznaki zużycia.