59 produktów
Wybierz auto
Nr art: FESMAB114RUB
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0550MAB088Z
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0550MABCUS
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: FESMAB114Z
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MAX723257
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 042132146100008
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0396TD1621W
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0550MAB022
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: OPMF87129
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MAX723593
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: MAX723639
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: JAVGOJ5107
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: SID871623
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: GSP516162
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Tuleje wahacza w samochodzie MITSUBISHI OUTLANDER I są odpowiedzialne za tłumienie wstrząsów wywołanych nierównościami nawierzchni, przez co są poddawane znacznym obciążeniom w trakcie jazdy. Tuleje wahaczy umożliwiają prawidłowe działanie wahaczy oraz łączników. Z czasem skuteczność pracy tulei wahacza ulega obniżeniu – guma wewnątrz tulei twardnieje i ulega pękaniu i kruszeniu. Wówczas element nie jest w stanie spełniać swojej funkcji prawidłowo.
Zużycie tulei wahaczy jest wyczuwalne podczas jazdy na nierównej nawierzchni, gdy tuleje wykonują najcięższą pracę. Da się wówczas słyszeć wyraźne hałasy dobiegające z układu zawieszenia. Z czasem luz na tulei wahacza staje się coraz większy. W trakcie ruszania wyczuwalne są szarpnięcia nadwozia. Obniża się również stabilność jazdy.
Tuleje wahacza, zwane również silentblockami, są zazwyczaj w stanie wytrzymać dystans około 20-30 tys. km. Po wykonaniu takiego przebiegu, warto zwrócić szczególną uwagę na ich stan podczas kontroli technicznej. Wymiana tulei wahacza w pojazdach MITSUBISHI OUTLANDER I powinna być wykonywana parami, po obydwu stronach tej samej osi, nawet jeżeli tylko jedna strona wykazuje widoczne oznaki zużycia.