63 produktów
Wybierz auto
05500425CU20L
Strona zabudowy: Oś tylna góra, poprzeczny (ukośny)
Ciężar [kg]: 0.63
Rozwiń więcej danych
104,15
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
104,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510723092
Strona zabudowy: Oś tylna góra, poprzeczny (ukośny)
Ciężar [kg]: 1.9
Rozwiń więcej danych
80,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 3.66
Rozwiń więcej danych
177,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
177,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042132160500060
Strona zabudowy: Na dole, oś przednia, z lewej
Materiał: Blacha stalowa
Rozwiń więcej danych
186,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
186,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELTC3784
Szerokość [mm]: 97
Wysokość [mm]: 97
Rozwiń więcej danych
190,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
190,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELTC3783
Szerokość [mm]: 97
Wysokość [mm]: 97
Rozwiń więcej danych
190,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
190,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04697205536R
Strona zabudowy: Na dole, os przednia, z prawej
Średnica wewnętrzna [mm]: 14
Rozwiń więcej danych
197,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
197,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042132160500059
Strona zabudowy: Na dole, os przednia, z prawej
Materiał: Blacha stalowa
Rozwiń więcej danych
186,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
186,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYZWTMS060
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Rodzaj napędu: Napęd na 4 koła, opcjonalny
Rozwiń więcej danych
389,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
389,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYZWTMS026
Pręt/rozpórka: Drążek wahadłowy
53,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
53,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPN4915024
Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny
Parzyste numery artykułów: N4905024
157,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
157,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TC3661
Długość [mm]: 316
Szerokość [mm]: 49.7
Rozwiń więcej danych
183,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
183,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVSCA5646
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rodzaj wahacza: Wahacz wzdłużny
261,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
261,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
042132160500022
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, góra
Materiał: Blacha stalowa
Rozwiń więcej danych
175,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
175,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042132160500031
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa
Długość [mm]: 166
Rozwiń więcej danych
97,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
97,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach, na dole
Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny
Rozwiń więcej danych
463,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
463,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa
Rodzaj wahacza: Wahacz wzdłużny
305,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
305,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
0426BS536R
Strona zabudowy: Na dole, os przednia, z prawej
Średnica wewnętrzna [mm]: 14
Rozwiń więcej danych
177,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
177,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole, oś przednia, z lewej
Średnica wewnętrzna [mm]: 14
Rozwiń więcej danych
177,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
177,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR483726
Strona zabudowy: Na dole, os przednia, z prawej
Wymiar stożka [mm]: 20
Rozwiń więcej danych
113,01
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
113,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wahacze są elementami, które łączą nadwozie z kołami. Ich funkcją nie jest jedynie podtrzymywanie karoserii – pozwalają także utrzymać koła w odpowiedniej pozycji oraz tłumią nierówności jezdni. Dzięki temu MITSUBISHI OUTLANDER I umożliwia wygodne podróżowanie oraz zachowanie pewności prowadzenia. Zużyte wahacze w samochodzie MITSUBISHI OUTLANDER I nie tylko obniżają komfort jazdy, ale przyczyniają się także do spadku bezpieczeństwa na drodze.
Zakup nowych podzespołów z tej grupy części może być konieczny również wskutek korozji pojawiającej się na powierzchni wahaczy zamontowanych w pojeździe. Szczególnie narażone na zużycie są gumowe elementy wahaczy obecne w tulejach oraz sworzniach – starzenie się gumy prowadzi do utraty właściwości wahaczy i wymaga szybkiej wymiany podzespołów na nowe.
Charakterystycznym objawem zużycia wahaczy w samochodzie MITSUBISHI OUTLANDER I jest stukający bądź skrzypiący hałas, który towarzyszy pracy zawieszenia podczas jazdy na nierównościach oraz w zakrętach. W takiej sytuacji warto możliwie szybko przeprowadzić serwis wahaczy, zanim pojawią się objawy powodujące nieporządane zachowanie samochodu MITSUBISHI OUTLANDER I na drodze.
Gdyby nie wahacz, przód samochodu MITSUBISHI OUTLANDER I byłby pozbawiony możliwości utrzymywania kierunku jazdy. Przednie wahacze łączą się z kołami skrętnymi. Dlatego, gdy zużywają się sworznie tych wahaczy, pogarsza się pewność prowadzenia. MITSUBISHI OUTLANDER I może znosić wówczas na bok i konieczne są nieustanne kontry kierownicą w celu utrzymania obranego kierunku. Ponadto podczas kręcenia kołem kierownicy da się też wyczuć nadmierny luz. W przypadku zaawansowanego uszkodzenia może dojść nawet do oderwania koła od wahacza, co kończy się całkowitą utratą kontroli nad kierunkiem jazdy.
Pomimo iż tylne koła nie odpowiadają za skręcanie, niesprawne wahacze tylnego zawieszenia również obniżają pewność prowadzenia samochodu MITSUBISHI OUTLANDER I. Oprócz tego pogorszeniu ulega skuteczność hamowania, a przy ruszaniu da się odczuć szarpanie nadwozia. Wskazane objawy to efekt zniszczenia gumowych silentblocków wahaczy. Gdy tracą one swoje właściwości wskutek zużycia, spada również pewność prowadzenia, co jest szczególnie odczuwalne podczas jazdy z wysoką prędkością. Dodatkowo niesprawne wahacze przyspieszają zużycie innych podzespołów – nie tylko w układzie zawieszenia. Objawem jest m.in. nierównomierne ścieranie bieżnika opon, co znacznie skraca żywotność kompletu ogumienia.