Powiadom mnie o dostępności

Wahacze do VOLVO S40 I

69 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: z lewej, os przednia, na dole, Ciężar [kg]: 4.29, Materiał: blacha stalowa, Rodz...
175,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, os przednia, na dole, Ciężar [kg]: 4.29, Materiał: blacha stalowa, Rod...
175,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Szerokość [mm]: 106, Wysokość [mm]: 42, Długość całkowita [mm]: 300, Pręt/rozpórka: Drąż...
68,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, Ciężar [kg]: 0.88, średnica wewnętrzna [mm]: 12.45, śre...
66,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa, Ciężar [kg]: 0.88, średnica wewnętrzna [mm]: 12.45, śr...
63,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna, w srodku, Ciężar [kg]: 0.66, Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny, Pręt/...
67,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna góra, Ciężar [kg]: 0.75, Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny, Pręt/rozp...
74,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymagana ilość: 2, Rodzaj wahacza: Wahacz ukośny
73,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, na dole, Oś przednia, Wymiar stożka [mm]: 15, Gwint zewn. [mm]: M12 x 1...
221,07 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej, na dole, Oś przednia, Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny
128,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny, Pręt/rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
81,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: FAG821093210

FAG 821 0932 10

252,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia, z lewej, Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny
186,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Oś przednia, Materiał: blacha stalowa, Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczn...
189,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 4.85, Wymiar stożka [mm]: 15, Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny, Standard: 1, Artyku...
184,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 4.85, Wymiar stożka [mm]: 15, Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny
201,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa, Rodzaj wahacza: Wahacz wzdłużny, Pręt/rozpórka: popycha...
97,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 3.9, Wymiar stożka [mm]: 15, Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny
177,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna góra, Ciężar [kg]: 0.75, Materiał: stal, Rodzaj wahacza: Wahacz poprz...
51,86 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna, Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny
60,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VOLVO

Wahacze do VOLVO S40 I – pewne prowadzenie oraz komfort jazdy

Wahacze są elementami, które łączą nadwozie z kołami. Ich funkcją nie jest jedynie podtrzymywanie karoserii – pozwalają także utrzymać koła w odpowiedniej pozycji oraz tłumią nierówności jezdni. Dzięki temu VOLVO S40 I umożliwia wygodne podróżowanie oraz zachowanie pewności prowadzenia. Zużyte wahacze w samochodzie VOLVO S40 I nie tylko obniżają komfort jazdy, ale przyczyniają się także do spadku bezpieczeństwa na drodze.

Kiedy potrzebne są nowe wahacze do VOLVO S40 I

Wahacze do samochodu VOLVO S40 I to elementy o wysokiej wytrzymałości – dzięki temu mogą służyć przez 100 tys. km i więcej. Uszkodzenia wahaczy zdarzają się głównie przez uderzenie kołem w krawężnik lub wjechanie w dziurę w jezdni przy wysokiej prędkości, a także podczas stłuczek i wypadków.

 

Zakup nowych podzespołów z tej grupy części może być konieczny również wskutek korozji pojawiającej się na powierzchni wahaczy zamontowanych w pojeździe. Szczególnie narażone na zużycie są gumowe elementy wahaczy obecne w tulejach oraz sworzniach – starzenie się gumy prowadzi do utraty właściwości wahaczy i wymaga szybkiej wymiany podzespołów na nowe.

Charakterystycznym objawem zużycia wahaczy w samochodzie VOLVO S40 I jest stukający bądź skrzypiący hałas, który towarzyszy pracy zawieszenia podczas jazdy na nierównościach oraz w zakrętach. W takiej sytuacji warto możliwie szybko przeprowadzić serwis wahaczy, zanim pojawią się objawy powodujące nieporządane zachowanie samochodu VOLVO S40 I na drodze.

Przez niesprawny wahacz przód samochodu VOLVO S40 I może odmówić posłuszeństwa

Gdyby nie wahacz, przód samochodu VOLVO S40 I byłby pozbawiony możliwości utrzymywania kierunku jazdy. Przednie wahacze łączą się z kołami skrętnymi. Dlatego, gdy zużywają się sworznie tych wahaczy, pogarsza się pewność prowadzenia. VOLVO S40 I może znosić wówczas na bok i konieczne są nieustanne kontry kierownicą w celu utrzymania obranego kierunku. Ponadto podczas kręcenia kołem kierownicy da się też wyczuć nadmierny luz. W przypadku zaawansowanego uszkodzenia może dojść nawet do oderwania koła od wahacza, co kończy się całkowitą utratą kontroli nad kierunkiem jazdy.

Tylne wahacze również wpływają na jakość prowadzenia samochodu VOLVO S40 I

Pomimo iż tylne koła nie odpowiadają za skręcanie, niesprawne wahacze tylnego zawieszenia również obniżają pewność prowadzenia samochodu VOLVO S40 I. Oprócz tego pogorszeniu ulega skuteczność hamowania, a przy ruszaniu da się odczuć szarpanie nadwozia. Wskazane objawy to efekt zniszczenia gumowych silentblocków wahaczy. Gdy tracą one swoje właściwości wskutek zużycia, spada również pewność prowadzenia, co jest szczególnie odczuwalne podczas jazdy z wysoką prędkością. Dodatkowo niesprawne wahacze przyspieszają zużycie innych podzespołów – nie tylko w układzie zawieszenia. Objawem jest m.in. nierównomierne ścieranie bieżnika opon, co znacznie skraca żywotność kompletu ogumienia.