16 produktów
Wybierz auto
Producenci
DUNDAS10049
Strona zabudowy: Z tyłu po prawej
Długość [cm]: 32
Rozwiń więcej danych
1 378,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
1 378,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
ARNA2725
Strona zabudowy: Z tyłu
Sposób mocowania amortyzatora: Dolne oko, górna obejma
Rozwiń więcej danych
2 239,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
2 239,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
1 199,38
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
1 199,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Z tyłu, z lewej
602,41
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
602,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Z tyłu, z prawej
650,00
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
650,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA13102004
Strona zabudowy: Z obu stron, z przodu
779,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
779,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
DENDSA127G
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Projekt resora: Poduszka powietrzna
Rozwiń więcej danych
662,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
662,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
OYO40A0032OYO
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Rodzaj resorowania: Dla pojazdów z zawieszeniem pneumatycznym
676,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
676,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Z tyłu, z prawej
Parzyste numery artykułów: 131-02-309
596,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
596,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Z tyłu, z lewej
Parzyste numery artykułów: 131-02-310
594,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
594,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEZCME204
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Numer seryjny: Ezc-me-204
491,07
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
491,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
034640116419
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Projekt resora: Poduszka powietrzna
Rozwiń więcej danych
3 380,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
3 380,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
ARNA2724
Strona zabudowy: Z tyłu
Sposób mocowania amortyzatora: Dolne oko, górna obejma
Rozwiń więcej danych
1 977,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
1 977,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
OYO40A0033OYO
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Rodzaj resorowania: Dla pojazdów z zawieszeniem pneumatycznym
676,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
676,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Projekt resora: Poduszka powietrzna
824,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
824,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Projekt resora: Poduszka powietrzna
824,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
824,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
W samochodzie MERCEDES-BENZ CLS C219 z zawieszeniem pneumatycznym w miejscu tradycyjnych sprężyn zawieszenia stosowane są miechy powietrzne, nazywane czasem również poduszkami powietrznymi. To rozwiązanie zapewnia znakomity komfort jazdy i wysoce skutecznie amortyzuje nierówności drogi. Kompresor wtłacza do miechów taką ilość sprężonego powietrza, aby utrzymać nadwozie w idealnej pozycji, podczas gdy koła nieustannie wybierają nierówności. W przypadku awarii poduszki powietrznej zawieszenia w samochodzie MERCEDES-BENZ CLS C219 może dochodzić do ucieczki powietrza na zewnątrz. Wówczas układ zaczyna mieć trudności z utrzymaniem nadwozia w górze. Na Deler.pl możesz wygodnie dobrać nowe miechy do auta MERCEDES-BENZ CLS C219, jeżeli usunięcie awarii będzie wymagać ich wymiany.
Miechy pozwalają unosić i opuszczać prześwit samochodu MERCEDES-BENZ CLS C219, dopóki są w stanie utrzymywać powietrze pod odpowiednim ciśnieniem. Jeżeli dojdzie do rozszczelnienia, to powietrze wydostanie się na zewnątrz. Wówczas nadwozie będzie zmuszone opaść. Objawy mogą być miejscowe – może opadać bądź też wcale nie unosić się jedno koło lub np. cały przód, tył, albo lewa lub prawa strona. O awarii świadczy też zahaczanie oponą o nadkole, co może być widoczne podczas skręcania. Przy skrajnym uszkodzeniu miechów nadwozie auta MERCEDES-BENZ CLS C219 może całkowicie przestać się unosić. Diagnoza uszkodzonej poduszki nie jest szczególnie trudna – o wszystkim ostrzega zazwyczaj odpowiednia kontrolka. Po uniesieniu auta na podnośniku koła opadną i odsłonią zawieszenie. O uszkodzeniu świadczy pęknięta lub rozdarta membrana poduszki, jak również poluzowanie membrany w jej mocowaniu przy podstawie miecha.