14 produktów
Wybierz auto
SKV58SKV008
667,84
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
667,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV58SKV007
677,28
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
677,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
Sposób mocowania amortyzatora: Dolny trzon, górna obejma
Rozwiń więcej danych
1 464,26
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
1 464,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
ARNA3313
Strona zabudowy: Z tyłu po prawej
Sposób mocowania amortyzatora: Dolny trzon, górna obejma
Rozwiń więcej danych
2 309,31
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
2 309,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
ARNA3314
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
Sposób mocowania amortyzatora: Dolny trzon, górna obejma
Rozwiń więcej danych
1 784,09
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
1 784,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Z tyłu po prawej
Sposób mocowania amortyzatora: Dolny trzon, górna obejma
Rozwiń więcej danych
1 545,43
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
1 545,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA13102316
Strona zabudowy: Z tyłu po prawej
Parzyste numery artykułów: 131-02-315
515,53
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
515,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
ARNA3330
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
Sposób mocowania amortyzatora: Dolny trzon, górna obejma
Rozwiń więcej danych
1 574,69
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
1 574,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
ARNA3329
Strona zabudowy: Z tyłu po prawej
Sposób mocowania amortyzatora: Dolny trzon, górna obejma
Rozwiń więcej danych
1 574,69
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
1 574,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
OYO40A0021OYO
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Rodzaj resorowania: Dla pojazdów z zawieszeniem pneumatycznym
Rozwiń więcej danych
493,68
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
493,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
OYO40A0022OYO
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Rodzaj resorowania: Dla pojazdów z zawieszeniem pneumatycznym
Rozwiń więcej danych
493,68
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
493,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Z tyłu po prawej
Sposób mocowania amortyzatora: Dolny trzon, górna obejma
Rozwiń więcej danych
739,81
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
739,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
Sposób mocowania amortyzatora: Dolny trzon, górna obejma
Rozwiń więcej danych
737,75
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
737,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA13102315
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
Parzyste numery artykułów: 131-02-316
515,53
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
515,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
W samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W213 z zawieszeniem pneumatycznym w miejscu tradycyjnych sprężyn zawieszenia stosowane są miechy powietrzne, nazywane czasem również poduszkami powietrznymi. To rozwiązanie zapewnia znakomity komfort jazdy i wysoce skutecznie amortyzuje nierówności drogi. Kompresor wtłacza do miechów taką ilość sprężonego powietrza, aby utrzymać nadwozie w idealnej pozycji, podczas gdy koła nieustannie wybierają nierówności. W przypadku awarii poduszki powietrznej zawieszenia w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W213 może dochodzić do ucieczki powietrza na zewnątrz. Wówczas układ zaczyna mieć trudności z utrzymaniem nadwozia w górze. Na Deler.pl możesz wygodnie dobrać nowe miechy do auta MERCEDES-BENZ KLASA E W213, jeżeli usunięcie awarii będzie wymagać ich wymiany.
Miechy pozwalają unosić i opuszczać prześwit samochodu MERCEDES-BENZ KLASA E W213, dopóki są w stanie utrzymywać powietrze pod odpowiednim ciśnieniem. Jeżeli dojdzie do rozszczelnienia, to powietrze wydostanie się na zewnątrz. Wówczas nadwozie będzie zmuszone opaść. Objawy mogą być miejscowe – może opadać bądź też wcale nie unosić się jedno koło lub np. cały przód, tył, albo lewa lub prawa strona. O awarii świadczy też zahaczanie oponą o nadkole, co może być widoczne podczas skręcania. Przy skrajnym uszkodzeniu miechów nadwozie auta MERCEDES-BENZ KLASA E W213 może całkowicie przestać się unosić. Diagnoza uszkodzonej poduszki nie jest szczególnie trudna – o wszystkim ostrzega zazwyczaj odpowiednia kontrolka. Po uniesieniu auta na podnośniku koła opadną i odsłonią zawieszenie. O uszkodzeniu świadczy pęknięta lub rozdarta membrana poduszki, jak również poluzowanie membrany w jej mocowaniu przy podstawie miecha.