8572 produktów
Wybierz auto
Dostawa na poniedziałek, 29 kwietnia
Dostawa na poniedziałek, 29 kwietnia
Dostawa na poniedziałek, 29 kwietnia
Dostawa na poniedziałek, 29 kwietnia
Dostawa na wtorek, 30 kwietnia
Dostawa na wtorek, 30 kwietnia
Dostawa na poniedziałek, 29 kwietnia
Dostawa na wtorek, 30 kwietnia
Dostawa na poniedziałek, 29 kwietnia
Dostawa na poniedziałek, 29 kwietnia
Dostawa na wtorek, 30 kwietnia
Dostawa na wtorek, 30 kwietnia
Dostawa na poniedziałek, 29 kwietnia
Dostawa na poniedziałek, 29 kwietnia
Dostawa na poniedziałek, 29 kwietnia
Dostawa na poniedziałek, 29 kwietnia
Dostawa na wtorek, 30 kwietnia
Dostawa na poniedziałek, 29 kwietnia
Dostawa na poniedziałek, 29 kwietnia
Dostawa na poniedziałek, 29 kwietnia
Producent oferuje jedne z najtańszych samochodów w tym standardzie. Jeśli chodzi o kwestie ekonomii samego zakupu to najczęstszym wyborem zachodniego konsumenta jest Dacia. Sklep autoryzowanego dealera w każdym aspekcie zaopatrzony jest w szereg atrakcyjnych cenowo pojazdów w różnym standardzie lecz bezpośrednio każdy można wręcz porównać do dyskontu. Koszty pojazdów są o wiele niższe niż w przypadku innych podobnych producentów. Rodzinny van czy SUV dostępny jest w kwocie poniżej 40 tys. zł. w ofercie Dacia. Części samochodowe są łatwo dostępne, a marka sprzedaje wyłącznie solidne auta po nieprzyzwoicie niskich cenach. Jednak w parze z tym idą liczne drobne oszczędności, które wpływają m.in. na estetykę wnętrza lub kwestie drobne, takie jak wyposażenie lub drobne funkcjonalności, które w przypadku innych firm to standard.
Rumuńska firma jako jedyny producent optymalizuje koszty na każdym etapie tworzenia aut Dacia. Części samochodowe są nadal w bardzo wysokim standardzie, jednakw parze z niższą ceną idą pewne ograniczenia. Poczynając od rozwoju, a na dystrybucji kończąc marka oszczędza na elementach wyposażenia, ale za to mniej wymagający klient otrzymuje o 40% niższe ceny w stosunku do konkurencji. Bazą konstrukcyjną Dacii są schodzące z taśm modele Renault. Poprzez wykorzystanie gotowych podzespołów projekt każdego sedana lub suva tańszy o prawie 4-krotnie niższe sumy niż w przypadku innych producentów.
Firma jest także niezwykle ekonomiczna, gdyż stosuje tzw. ponowny recykling. Raz zaprojektowane komponenty trafiają również do innych modeli marki. Dla przykładu, nawet połowa części Dustera pochodzi bezpośrednio z projektów Logana i Sandero Dacia. Części takie jak np. fotele, poduszki, szyba czołowa, a czasami nawet przednie drzwi bądź deska rozdzielcza są takie same. Nie jest to problem, jeśli samochód ma pełnić rolę wyłącznie użytkową. Ponadto bywa to niezwykle przydatne w przypadku aut służbowych do firm, które potrzebują ich w większej ilości. Kosztem wyglądu przedsiębiorca otrzymuje flotę samochodów w bardzo przystępnym standardzie funkcjonalnym i ekonomiczny. Kwestie estetyczne natomiast i tak stoją na bardzo wysokim poziomie.
Należy wskazać, że obecnie marka bardzo dobrze rozwija się w Polsce i jest jednym z częstszych wyborów w przypadku klientów ze średniej półki. Obok Seata jest to jedna z najczęściej występujących marek budżetowych.
Design to w prostym przeliczeniu koszty, a te dyktują projekt. W elementach karoserii samochodów producenta nie ma więc zbędnych przetłoczeń. Gładkość elementów upraszcza i znacznie skraca proces produkcyjny. Marka gdzie tylko to jest możliwe - oszczędza na materiałach wykończeniowych. Wystarczy zajrzeć do nieco bardziej prostego i dość standardowego wnętrza dowolnego samochodu Dacia. Części zamienne są bardzo łatwo dostępne i również nie są drogie, gdyż z reguły należą do popularnego skrzydła general motors. Marka składana z wielu innych konstrukcji pokrewnych producentów jest o wiele tańsza w eksploatacji, co jest jak najbardziej logiczne. Ponadto oryginalne części Dacia nadal stoją na bardzo wysokim poziomie, ale producent stosuje nieco bardziej ograniczoną formę gwarancji niż pozostałe marki.