Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Cylinderek SAMKO C12137

Indeks: C12137
  • Cylinderek SAMKO C12137
  • Cylinderek SAMKO C12137
51,79 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 26 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
SAMC12137
EAN:
8032532010341
otwór o śr [mm]
20.64
System hamulcowy
TRW
Wymiar gwintu
12 x 1
Rozstaw śrub mocujących
31.8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
ze zintegrowanym regulatorem
Materiał
Żeliwo

Cylinderek SAMKO C12137 - opis produktu:

Cylinderek to podzespół hamulców bębnowych, który pośredniczy w nacisku szczęk hamulcowych na wnętrze bębnów hamulcowych. Wciśnięcie pedału hamulca zwiększa ciśnienie płynu w układzie, co przesuwa powierzchnie cylinderka. Ruch przekazywany jest na szczęki, które zostają dociśnięte do wnętrza bębna, co powoduje obniżenie prędkości obrotowej kół, a w konsekwencji prowadzi do zatrzymania pojazdu. Cylinderek może ulec awarii poprzez kontakt z osadem i rdzą, przez co zablokuje się w pozycji wysuniętej, powodując ciągły nacisk szczęk na bębny, co odczuwalnie utrudni poruszanie się. Zjawisku towarzyszy charakterystyczny odgłos szurania. Uszkodzony cylinderek może być również miejscem wycieku płynu hamulcowego.

Cylinderek SAMKO C12137 to artykuł z numerem SAMC12137. Do produktu przypisano kod EAN 8032532010341. Do wytworzenia elementu wykorzystano Żeliwo.

Opis producenta:
Marka SAMKO powstała w 1992 roku we Włoszech. Specjalizuje się w wytwarzaniu elementów zamiennych układu hamulcowego. W swojej 30-letniej historii firma rozbudowała fabrykę do ponad 200 maszyn, co umożliwiło ekspansję na cały świat. Aktualnie SAMKO dostarcza swoje wyroby do ponad 76 krajów, nieustannie poszerzając swoją ofertę produktową. Celem rozwoju firmy jest podnoszenie jakości produktów oraz wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań.