🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Cylinderek TRW BWF300

Indeks: BWF300
  • Cylinderek TRW BWF300
  • Cylinderek TRW BWF300
  • Cylinderek TRW BWF300
  • Cylinderek TRW BWF300
  • Cylinderek TRW BWF300
  • Cylinderek TRW BWF300
36,77 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 18 czerwca
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Inne produkty OEM (zamienniki)
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429BWF300
EAN:
3322937915347
średnica [mm]
20.6
parzyste numery artykułów
BWF299

Cylinderek TRW BWF300 - opis produktu:

Cylinderek to podzespół hamulców bębnowych, który bierze udział w nacisku szczęk hamulcowych na wnętrze bębnów hamulcowych. Wciśnięcie pedału hamulca podnosi ciśnienie płynu w układzie, co wprawia w ruch powierzchnie cylinderka. Ruch przekazywany jest na szczęki, które zostają dociśnięte do wnętrza bębna, co wywołuje spadek prędkości obrotowej kół, a w konsekwencji prowadzi do wyhamowania pojazdu. Cylinderek może ulec awarii poprzez kontakt z osadem i rdzą, przez co zablokuje się w pozycji wysuniętej, wywołując ciągły nacisk szczęk na bębny, co odczuwalnie utrudni poruszanie się. Zjawisku towarzyszy charakterystyczny odgłos szurania. Uszkodzony cylinderek może być również źródłem wycieku płynu hamulcowego.

Cylinderek TRW BWF300 to artykuł z numerem 0429BWF300. Do produktu przypisano kod EAN 3322937915347. Średnica cylinderka wynosi 20.6 mm.

Opis producenta:

Początki historii TRW sięgają początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company, produkującą początkowo śruby. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę, Thompson został później głównym managerem, a zakłady przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. połączyła się ona z Ramo-Wooldridge, tworząc TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją częściu układu hamulcowego tarczowego, bębnów hamulcowych i układów napędowych, układu kierowniczego i zawieszenia, a wszystkie jej produkty zaliczają się do klasy premium.