🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Cylinderek TRW BWH394

Indeks: BWH394
  • Cylinderek TRW BWH394
  • Cylinderek TRW BWH394
  • Cylinderek TRW BWH394
49,39 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 2 lipca
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
TRWBWH394
EAN:
3322937288267
średnica [mm]
22.2
Materiał
Aluminium
Ograniczenia producenta
LOCKHEED
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta

Cylinderek TRW BWH394 - opis produktu:

Cylinderek to element hamulców bębnowych, który pośredniczy w nacisku szczęk hamulcowych na wewnętrzną powierzchnię bębnów hamulcowych. Wciśnięcie pedału hamulca zwiększa ciśnienie płynu w układzie, co przesuwa powierzchnie cylinderka. Ruch przenoszony jest na szczęki, które zostają dociśnięte do wnętrza bębna, co wywołuje spadek prędkości obrotowej kół, a w konsekwencji prowadzi do zatrzymania pojazdu. Cylinderek może ulec awarii z powodu kontaktu z osadem i rdzą, przez co zablokuje się w pozycji wysuniętej, powodując ciągły nacisk szczęk na bębny, co odczuwalnie utrudni poruszanie się. Zjawisku towarzyszy charakterystyczny odgłos szurania. Uszkodzony cylinderek może być również źródłem wycieku płynu hamulcowego.

Cylinderek TRW BWH394 to artykuł z numerem TRWBWH394. Do produktu przypisano kod EAN 3322937288267. Średnica cylinderka wynosi 22.2 mm. Do wytworzenia elementu wykorzystano Aluminium.

Opis producenta:

Początki historii TRW sięgają początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company, produkującą początkowo śruby. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę, Thompson został później głównym managerem, a zakłady przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. połączyła się ona z Ramo-Wooldridge, tworząc TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją częściu układu hamulcowego tarczowego, bębnów hamulcowych i układów napędowych, układu kierowniczego i zawieszenia, a wszystkie jej produkty zaliczają się do klasy premium.