🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Cylinderek TRW BWH401

Indeks: BWH401
  • Cylinderek TRW BWH401
  • Cylinderek TRW BWH401
83,53 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: jutro
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
TRWBWH401
EAN:
3322937519880
średnica [mm]
22.2
parzyste numery artykułów
BWH400
Materiał
Żeliwo
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta

Cylinderek TRW BWH401 - opis produktu:

Cylinderek to podzespół hamulców bębnowych, który pośredniczy w nacisku szczęk hamulcowych na wnętrze bębnów hamulcowych. Wciśnięcie pedału hamulca podnosi ciśnienie płynu w układzie, co przesuwa powierzchnie cylinderka. Ruch przekazywany jest na szczęki, które zostają dociśnięte do wnętrza bębna, co powoduje spadek prędkości obrotowej kół, a w konsekwencji prowadzi do wyhamowania pojazdu. Cylinderek może ulec awarii z powodu kontaktu z osadem i rdzą, przez co zablokuje się w pozycji wysuniętej, wywołując ciągły nacisk szczęk na bębny, co znacząco utrudni poruszanie się. Zjawisku towarzyszy charakterystyczny odgłos szurania. Uszkodzony cylinderek może być również miejscem wycieku płynu hamulcowego.

Cylinderek TRW BWH401 to artykuł z numerem TRWBWH401. Do produktu przypisano kod EAN 3322937519880. Średnica cylinderka wynosi 22.2 mm. Do wytworzenia elementu wykorzystano Żeliwo.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano pracę nad zaworami do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson został później głównym managerem, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.