Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Darmowa i szybka wysyłka od 250 zł
21 dni na zwrot lub wymianę
2 lata gwarancji
Wygodne metody płatności
Kup teraz, zapłać za 30 dni
System ABS w znacznym stopniu zwiększa bezpieczeństwo jazdy na śliskiej drodze. Dzięki niemu koła są zabezpieczone przed zablokowaniem się przy hamowaniu, co przekłada się na zachowanie przyczepności w trakcie tego manewru. Właściwa praca tego systemu jest możliwa dzięki wykorzystaniu odpowiedniego czujnika. Czujnik ABS wysyła do komputera dane o prędkości obrotowej koła. Jeżeli jego odczyty wykryją blokowanie się kół, układ zacznie odbijać pedałem hamulca, aby utrzymać przyczepność. Hamowanie jest najbardziej skuteczne tuż przed momentem utraty przyczepności, dlatego system zmniejszy siłę hamowania, aby nie zablokować kół, a jednocześnie utrzymać spadek prędkości. Awaria czujnika prowadzi do blokowania się kół przy hamowaniu, co znacznie ogranicza bezpieczeństwo jazdy. O awarii czujnika powinna informować kontrolka ABS na zegarach samochodu. Czujnik wpływa również na inne systemy samochodu, dlatego w przypadku awarii komfort użytkowania pojazdu spada nie tylko w zakresie hamowania. Błędne odczyty z czujnika mogą wpłynąć na niewłaściwą pracę systemów kontroli trakcji czy monitorowania ciśnienia w oponach.
Czujnik prędkości obrotowej koła SWAG 33 10 1902 to artykuł o numerze SWA33101902. Kod EAN przypisany do danego modelu czujnika to 4054228736728. Długość czujnika wynosi 275 mm. Jego przewód ma 211 mm długości. Miejsce zabudowy czujnika to tylna oś po obydwu stronach.
SWAG to firma, która na rynku części zamiennych jest obecna od przeszło 55 lat.
Jej produkty są utożsamiane z wysoką jakością, co nie dziwi biorąc pod uwagę, że są tworzone zgodnie z normami jakości stosowanymi wobec części OEM. W ofercie SWAG znajduje się ponad 16 tysięcy części zużywalnych, głównie do samochodów niemieckich, ale poza tym do wielu marek azjatyckich i europejskich. Na rynku części zamiennych SWAG jest jednym z liderów, a jego asortyment dzieli się na 5 głównych działów: technika silnikowa, technika kierowania, technika podwozia, technika hamulcowa oraz technika pojazdowa.