Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Drążek kierowniczy TRW JAR1329

Indeks: JAR1329
  • Drążek kierowniczy TRW JAR1329
  • Drążek kierowniczy TRW JAR1329
69,94 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 26 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429JAR1329
EAN:
3322938229344
Przestrzegaj danych technicznych
1
Długość [mm]
249
Rozmiar gwintu 1
M16x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami
Długość całkowita [mm]
264
Rozmiar gwintu 2
M16x1,5

Drążek kierowniczy TRW JAR1329 - opis produktu:

Drążek kierowniczy to element łączący przekładnię kierowniczą ze zwrotnicą koła. Jego obecność pozwala na przełożenie ruchu listwy zębatej wewnątrz przekładni, na koła samochodu. Drążki kierownicze wykorzystują przeguby kulowe, które pozwalają na pracę zawieszenia pojazdu w odniesieniu do sztywno zamocowanej przekładni kierowniczej. W trakcie eksploatacji samochodu mechanizmy drążków kierowniczych ulegają zużyciu. Wówczas da się na nich wyczuć luzy, wywołujące problemy z prowadzeniem. Zużyte drążki kierownicze powodują m.in.: szarpnięcia i wibracje układu kierowniczego przenoszące się na koło kierownicy, obniżenie precyzji prowadzenia oraz spadek efektywności w tłumieniu nierówności na drodze. Słyszalne są również stuki i piski, wydobywające się z przednich nadkoli. Wspomniane dźwięki mogą być słyszalne nie tylko podczas jazdy, ale również na postoju.

Drążek kierowniczy TRW JAR1329 jest artykułem o numerze 0429JAR1329. Do produktu został przypisany kod EAN 3322938229344. Drążek wykorzystuje gwinty o wymiarach M16x1,5 oraz M16x1,5.

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano pracę nad zaworami do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.