Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Drążek kierowniczy TRW JAR326

Indeks: JAR326
  • Drążek kierowniczy TRW JAR326
  • Drążek kierowniczy TRW JAR326
87,51 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 26 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
TRWJAR326
EAN:
3322938311902
Strona zabudowy
  • z obu stron,
  • Oś przednia
Długość [mm]
295
Rozmiar gwintu 1
M16x1,5
Rozmiar gwintu 2
M18x1,5
Wyposażenie pojazdu
dla pojazdów z elektrohydraulicznym układem kierowniczym

Drążek kierowniczy TRW JAR326 - opis produktu:

Drążek kierowniczy to element łączący przekładnię kierowniczą ze zwrotnicą koła. Jego obecność pozwala na przeniesienie ruchu listwy zębatej wewnątrz przekładni, na skręt kół. Drążki kierownicze są wyposażone w przeguby kulowe, które umożliwiają pracę zawieszenia pojazdu w odniesieniu do sztywno zamocowanej przekładni kierowniczej. Podczas eksploatacji samochodu drążki kierownicze ulegają zużyciu. Wówczas pojawiają się luzy, wywołujące problemy z prowadzeniem. Objawy zużytych drążków kierowniczych to m.in.: szarpnięcia i wibracje układu kierowniczego przenoszące się na koło kierownicy, obniżenie precyzji prowadzenia oraz spadek skuteczności tłumienia nierówności na jezdni. Słyszalne są również stuki i piski, wydobywające się z przednich nadkoli. Wspomniane hałasy mogą być słyszalne nie tylko w trakcie jazdy, ale również na postoju.

Drążek kierowniczy TRW JAR326 jest artykułem o numerze TRWJAR326. Do produktu został przypisany kod EAN 3322938311902. Drążek wykorzystuje gwinty o wymiarach M16x1,5 oraz M18x1,5.

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, gdy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano pracę nad zaworami do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.