Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Drążek kierowniczy TRW JAR7529

Indeks: JAR7529
  • Drążek kierowniczy TRW JAR7529
  • Drążek kierowniczy TRW JAR7529
60,40 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 13 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429JAR7529
EAN:
3322937570737
Przestrzegaj danych technicznych
1
Długość [mm]
240.5
Rozmiar gwintu 1
M14x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami
Długość całkowita [mm]
257.5
Rozmiar gwintu 2
M15x1,5

Drążek kierowniczy TRW JAR7529 - opis produktu:

Drążek kierowniczy to podzespół łączący przekładnię kierowniczą ze zwrotnicą koła. Jego obecność umożliwia przełożenie ruchu listwy zębatej wewnątrz przekładni, na koła samochodu. Drążki kierownicze są wyposażone w przeguby kulowe, które umożliwiają ruch zawieszenia pojazdu w odniesieniu do sztywno zamocowanej przekładni kierowniczej. Podczas eksploatacji samochodu drążki kierownicze ulegają zużyciu. Wówczas pojawiają się luzy, wywołujące problemy z prowadzeniem. Zużyte drążki kierownicze powodują m.in.: szarpnięcia i drgania układu kierowniczego przenoszące się na koło kierownicy, obniżenie precyzji prowadzenia oraz spadek skuteczności tłumienia nierówności na drodze. Da się wówczas również usłyszeć stuki i piski, pochodzące z przednich nadkoli. Wspomniane dźwięki mogą być słyszalne nie tylko podczas jazdy, ale również na postoju.

Drążek kierowniczy TRW JAR7529 jest artykułem o numerze 0429JAR7529. Do produktu został przypisany kod EAN 3322937570737. Drążek wykorzystuje gwinty o wymiarach M14x1,5 oraz M15x1,5.

Opis producenta:

Początki historii TRW sięgają początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company, produkującą początkowo śruby. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę, Thompson został później głównym managerem, a zakłady przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. połączyła się ona z Ramo-Wooldridge, tworząc TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją częściu układu hamulcowego tarczowego, bębnów hamulcowych i układów napędowych, układu kierowniczego i zawieszenia, a wszystkie jej produkty zaliczają się do klasy premium.