Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Dysza spryskiwacza METZGER 2220802

Indeks: 2220802
  • Dysza spryskiwacza METZGER 2220802
  • Dysza spryskiwacza METZGER 2220802
  • Dysza spryskiwacza METZGER 2220802
  • Dysza spryskiwacza METZGER 2220802

Produkt niedostępny

Szukaj podobnych

lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
MET2220802
EAN:
4250032718404
Strona zabudowy
  • z przodu z lewej,
  • z przodu po prawej
Wykonanie dysz spryskiwacza
ogrzewana
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
SEAT
SKODA
VOLKSWAGEN
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.

Dysza spryskiwacza METZGER 2220802 - opis produktu:

Dysza spryskiwacza METZGER 2220802 pozwoli odzyskać sprawność oczyszczania szyby czołowej w samochodzie. Dysze spryskiwaczy są odpowiedzialne za rozprowadzanie płynu na powierzchni szyby. Z uwagi na ich umiejscowienie są one narażone na uszkodzenia i zapchanie. Nie mogą wówczas spełniać prawidłowo swojej funkcji, co utrudnia bezpieczne użytkowanie pojazdu w trakcie złej pogody.

Dysza spryskiwacza METZGER 2220802 to artykuł o numerze MET2220802. Numer EAN tego produktu to 4250032718404.  

Opis producenta:
Firma Metzger jest stosunkowo młoda na rynku motoryzacyjnym. Została założona w 1980 r. w Stuttgarcie. Zajmuje się produkcją elementów układu hamulcowego, zawieszenia, amortyzatorów, sprzęgieł, łożysk oraz szeregu innych elementów. Dzięki nowoczesnemu parkowi maszynowemu produkcja części Metzger spełnia wyśrubowane kryteria, a ich wyroby trafiają nie tylko na rynek części zamiennych, ale także na pierwszy montaż. Są one testowane przez nowoczesny sprzęt, imitujący realne warunki eksploatacji.