Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Dysza spryskiwacza reflektorów METZGER 2220528

Indeks: 2220528
  • Dysza spryskiwacza reflektorów METZGER 2220528
  • Dysza spryskiwacza reflektorów METZGER 2220528

Produkt niedostępny

Szukaj podobnych

lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Inne produkty OEM (zamienniki)
Parametry techniczne
Numer artykułu:
MET2220528
EAN:
4250032665470
Strona zabudowy
z przodu po prawej
parzyste numery artykułów
2220527
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.

Dysza spryskiwacza reflektorów METZGER 2220528 - opis produktu:

Dysza spryskiwacza reflektorów METZGER 2220528 umożliwia oczyszczanie reflektorów z zanieczyszczeń, które mogą pogarszać skuteczność oświetlenia. Czystość reflektorów ma szczególne znaczenie podczas poruszania się w wymagających warunkach atmosferycznych, gdy widoczność jest dodatkowo ograniczona opadami, a na jezdni zalega woda oraz błoto. Usterki dysz spryskiwaczy najczęściej wywołane są zanieczyszczeniami oraz korozją. Mogą występować również problemy z mechanicznymi elementami spryskiwaczy teleskopowych. Na żywotność dysz wpływa także jakość płynu stosowanego w układzie spryskiwania.

Dysza spryskiwacza reflektorów METZGER 2220528 to artykuł z numerem MET2220528. Kod EAN przyporządkowany do tego produktu to 4250032665470.  

Opis producenta:
Firma Metzger jest względnie młoda na rynku motoryzacyjnym. Została założona w 1980 r. w Stuttgarcie. Trudni się produkcją elementów układu hamulcowego, zawieszenia, amortyzatorów, sprzęgieł, łożysk oraz wielu innych elementów. Dzięki nowoczesnemu parkowi maszynowemu produkcja części Metzger spełnia wymagające kryteria, a ich wyroby trafiają nie tylko na rynek części zamiennych, ale także na pierwszy montaż. Są one testowane przez nowoczesny sprzęt, symulujący naturalne warunki eksploatacji.