Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TEXTAR 2162402 Klocki hamulcowe

Indeks: 2162402
  • Klocki hamulcowe TEXTAR 2162402
  • Klocki hamulcowe TEXTAR 2162402
  • Klocki hamulcowe TEXTAR 2162402
  • Klocki hamulcowe TEXTAR 2162402
167,01 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 30 kwietnia
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
03632162402
EAN:
4019722148460
Długość opakowania [cm]
17
Szerokość opakowania [cm]
12
Styk ostrzegawczy o zużyciu
bez styku zużycia
Grubość [mm]
20.4
Numer artykułu zalecanego dodatku
82029300
Numer WVA
21624
System hamulcowy
Teves
Techniczny numer informacyjny
21624 204 0 5
Wysokość opakowania [cm]
8.3
Wysokość [mm]
74
Szerokość [mm]
156.3
kierunkowa
1
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
AUDI
VOLKSWAGEN
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
AKEBONO (EUR836) APEC (PAD875) ATE (607077) ATE (13046070772) AUDI, SEAT, SKODA, VW (4D0698151A) AUDI, SEAT, SKODA, VW (8D0615116B) AUDI, SEAT, SKODA, VW (8D0615116D) AUDI, SEAT, SKODA, VW (8D0698151A) AUDI, SEAT, SKODA, VW (8D0698151C) AUDI, SEAT, SKODA, VW (8D0698151F) AUDI, SEAT, SKODA, VW (JZW698151P) AUGRO (55520019) BARUM (BA2148) BELACO (BC1167) BENDIX (571512B) BENDIX (571921B) BORG BECK (BBP1392) BORG BECK (BBP1446) BORG BECK (BBP1575) BORG BECK (BBP1620) BORG BECK (BBP1645) BORG BECK (BBP1646) BOSCH (0986424481) BOSCH (0986TB2212) BOSCH (BP249) BOSCH (BPAUDF2) BOSCH (DB2044UL) BRECK (216240070100) BREMBO (P85036) COBREQ (N269) COMLINE (ADB01092) COMLINE (ADB1884) COMLINE (CBP01092) COMLINE (CBP1884) DELPHI (LP1407) DON (PCP1354) Eicher (101440319) FERODO (FDB1167) FERODO (FSL1167) FTE (BL1355A2) FTE (BL1355B2) GALFER (B1G10203122) HELLAPAGID (355007881) HELLAPAGID (8DB355007881) ICER (181138) JURATEK (JCP1055) JURID (571921J) KAWE, METZGER, REMSA (039001) KAWE, REMSA (039040) MAG (363700201093) MAG (T1093MM) METZGER (039020) METZGER (1170114) MEYLE (0252162419) MEYLE (0252162419PD) MGA (418) MIN (MDB2353) OPTIMAL (10064) PAGID (T1093) QUINTON HA (2922) QUINTON HA (7211) QUINTON HA (7294) QUINTON HA (7329) QUINTON HA (BP975) REPSTAR (VW03100020) RHIAG (19558) ROADHOUS (238940) ROADHOUS (239001) ROADHOUS (239040) STOP (571921S) TEXTAR (TX0394) TRW (GDB1200) TRW (GDB1376) VALEO (301355) VALEO (540797) VALEO (551769) VALEO (598355) WAGNER (WBP21624A) WOKING (P290301) WOKING (P290340) ZIMMERMANN (216242001)
Zobacz wszystkie (81)

TEXTAR 2162402 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich celem jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej po obu jej stronach. Wytwarza się wówczas tarcie, w wyniku którego samochód wytrąca prędkość i się zatrzymuje. Klocki hamulcowe to element eksploatacyjny – ich okładziny wycierają się podczas hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej nowego elementu wynosi 20.4 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm.  Produkt jest kompatybilny z systemem hamulcowym opracowanym przez firmę Teves.

Opis producenta:
TEXTAR od ponad 100 lat wytwarza materiały cierne najwyższej jakości. Marka należy do Grupy TMD Friction, utworzonej w 1913 r. jako spółka handlowa. Dzisiaj około 70% samochodów użytkowych z hamulcami bębnowymi i 50% z hamulcami tarczowymi zjeżdża z linii produkcyjnej z zamontowanymi elementami ciernymi z logo TEXTAR. Producent angażuje się w wytwarzanie klocków hamulcowych, które będą emitowały jeszcze mniej pyłu i hałasu, o niższej masie, dzięki czemu pozwolą zmniejszyć spalanie.