🔥 -7% na części od BOSCH i FEBI! Kod: DROGA7

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TEXTAR 2184002 Klocki hamulcowe

Indeks: 2184002
  • Klocki hamulcowe TEXTAR 2184002
  • Klocki hamulcowe TEXTAR 2184002
  • Klocki hamulcowe TEXTAR 2184002
91,68 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: środę, 3 kwietnia
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online
Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
03632184002
EAN:
4019722224744
Długość opakowania [cm]
12.5
Szerokość opakowania [cm]
8.1
Styk ostrzegawczy o zużyciu
z akustycznym czujnikiem zużycia
Grubość [mm]
14
Numer WVA
21840
System hamulcowy
Akebono
Techniczny numer informacyjny
21840 140 0 5
Wysokość opakowania [cm]
8
Wysokość [mm]
43.7
Szerokość [mm]
107.9
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
MITSUBISHI
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (36781) A.B.S. (36781OE) A.B.S., BREMBO (P54018) AKEBONO (ACT567) AKEBONO (AN366WK) AKEBONO (ISD567) APEC (PAD794) ASIMCO (KD4244) ATE (605981) ATE (13046059812) AUGRO (55583041) BELACO (BC804) BELACO (BV804) BENDIX (572200B) BENDIX-AU (DB1231) BLUEPRINT (ADC44223) BLUEPRINT (ADC44243) BORG BECK (BBP1500) BORG BECK (BBP1582) BOSCH (0986461768) BOSCH (BP616) COBREQ (N1340) COMLINE (ADB3233) COMLINE (CBP3233) DELPHI (LP954) DON (PCP1327) ECOPADS (ECO1308) Eicher (101690019) FERODO (FDB804) FERODO (FSL804) FRITECH (1540) FTE (BL1396A2) FUJI BRAKE (AFP194SR) GALFER (B1G10211822) HBJAKOPART, NIPPARTS (J3615005) HELLAPAGID (355016471) HELLAPAGID (355027331) HELLAPAGID (355035331) HELLAPAGID (8DB355016471) HELLAPAGID (8DB355027331) HELLAPAGID (8DB355035331) Hi-Q, SANGSIN BR (SP1538) ICER (140980) INTIMA (MD6054M) JAPANPAR (JPP599AF) JAPANPAR (PP599AF) JFBK (HN280) JURATEK (JCP804) JURID (572200J) KAWE, REMSA (040502) MAG (363700203019) MAG (T3019MM) MGA (467) MGA (468) MIN (MDB1646) MITSUBISHI (MB858463) MITSUBISHI (MN102623) MITSUBISHI (MR205269) MITSUBISHI (MR389571) MITSUBISHI (MR389572) MITSUBISHI (MZ690009) MITSUBISHI (MZ690009EU) MITSUBISHI (MZ690030) MITSUBISHI (MZ690050) MITSUBISHI (MZ690170) MITSUBISHI (MZ690344) MITSUBISHI (X3516004) MK K (D6054M) NISSA (AY060MT003) NISSHINBO (NP3002) NISSHINBO (PF3280) NK (223019) OPTIMAL (9792) PAGID (T3019) QUINTON HA (2868) QUINTON HA (BP761) RHIAG (03665) ROADHOUS (240502) STOP (572200S) SYL (1310) TEXTAR (TX0112) TRW (GDB1127) VALEO (301519) VALEO (598519) WAGNER (WBP21840A) WOKING (P505302) ZIMMERMANN (218401451)
Zobacz wszystkie (87)

TEXTAR 2184002 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich zadaniem jest nacisk na tarczę hamulcową z obydwu jej stron. Wytwarza się wówczas tarcie, w którego efekcie pojazd obniża prędkość i się zatrzymuje. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się w trakcie hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej nowego elementu wynosi 14 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm.  Produkt jest kompatybilny z systemem hamulcowym opracowanym przez firmę Akebono.

Opis producenta:
TEXTAR od ponad 100 lat wytwarza materiały cierne najwyższej jakości. Marka jest częścią Grupy TMD Friction, założonej w 1913 r. jako spółka handlowa. Obecnie około 70% samochodów użytkowych z hamulcami bębnowymi i 50% z hamulcami tarczowymi zjeżdża z linii produkcyjnej z zamontowanymi elementami ciernymi z logo TEXTAR. Producent angażuje się w wytwarzanie klocków hamulcowych, które będą emitowały jeszcze mniej pyłu i hałasu, o niższej masie, dzięki czemu pozwolą obniżyć spalanie.