Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TEXTAR 2207001 Klocki hamulcowe

Indeks: 2207001
  • Klocki hamulcowe TEXTAR 2207001
  • Klocki hamulcowe TEXTAR 2207001
  • Klocki hamulcowe TEXTAR 2207001
235,36 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 26 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
TEX2207001
EAN:
4019722479311
Styk ostrzegawczy o zużyciu
nie przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
18.1
Numer WVA
22070
System hamulcowy
Advics
Techniczny numer informacyjny
22070 181 1 4
Wysokość [mm]
61.9
Szerokość [mm]
166.9

TEXTAR 2207001 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich funkcją jest nacisk na tarczę hamulcową z obydwu jej stron. Wytwarza się wówczas tarcie, w wyniku którego pojazd traci prędkość i się zatrzymuje. Klocki hamulcowe to element eksploatacyjny – ich okładziny wycierają się podczas hamowania, co w konsekwencji prowadzi do konieczności wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 18.1 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm.  Produkt jest kompatybilny z systemem hamulcowym zaprojektowanym przez firmę Advics.

Opis producenta:
TEXTAR od ponad 100 lat kojarzony jest z materiałami ciernymi najwyższej jakości. Marka jest częścią Grupy TMD Friction, założonej w 1913 r. jako spółka handlowa. Obecnie około 70% samochodów użytkowych z hamulcami bębnowymi i 50% z hamulcami tarczowymi zjeżdża z linii produkcyjnej z zamontowanymi elementami ciernymi z logo TEXTAR. Producent angażuje się w produkowanie klocków hamulcowych, które będą emitowały jeszcze mniej pyłu i hałasu, o niższej masie, dzięki czemu pozwolą zmniejszyć spalanie.