Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TEXTAR 2574201 Klocki hamulcowe

Indeks: 2574201
  • Klocki hamulcowe TEXTAR 2574201
  • Klocki hamulcowe TEXTAR 2574201
  • Klocki hamulcowe TEXTAR 2574201
232,23 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 26 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
TEX2574201
EAN:
4019722465307
Długość opakowania [cm]
12.5
Szerokość opakowania [cm]
8.1
Styk ostrzegawczy o zużyciu
przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
17.2
Numer WVA
25742
System hamulcowy
TRW
Techniczny numer informacyjny
25742 172 0 4
Wysokość opakowania [cm]
8
Wysokość [mm]
63
Szerokość [mm]
114.4

TEXTAR 2574201 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich zadaniem jest nacisk na tarczę hamulcową z obydwu jej stron. Wytwarza się wówczas tarcie, w wyniku którego samochód obniża prędkość i się zatrzymuje. Klocki hamulcowe to element eksploatacyjny – ich okładziny wycierają się w trakcie hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej nowego elementu wynosi 17.2 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm.  Produkt współpracuje z systemem hamulcowym opracowanym przez firmę TRW.

Opis producenta:
TEXTAR od ponad 100 lat wytwarza materiały cierne najwyższej jakości. Marka jest częścią Grupy TMD Friction, założonej w 1913 r. jako spółka handlowa. Obecnie około 70% samochodów użytkowych z hamulcami bębnowymi i 50% z hamulcami tarczowymi zjeżdża z linii produkcyjnej z zamontowanymi elementami ciernymi z logo TEXTAR. Producent angażuje się w wytwarzanie klocków hamulcowych, które będą emitowały jeszcze mniej pyłu i hałasu, o mniejszej wadze, dzięki czemu pozwolą zmniejszyć spalanie.