Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1027 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1027
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1027
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1027
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1027
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1027
85,71 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 7 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Inne produkty OEM (zamienniki)
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1027
EAN:
3322936410270
Długość [mm]
107.8
Styk ostrzegawczy o zużyciu
nie przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
13.1
Oznaczenie kontrolne
E9 90R 01120/234
Wysokość [mm]
39.4
Ograniczenia producenta
AKEBONO
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (36571) ACDELCO (AC680181D) APEC (PAD447) ASHIKA (5103302) ATE (27046020012) BENDIX (571809B) BENDIX (572193B) BENDIX (572194B) BENDIX (572372B) BENDIX (DB417) BLUEPRINT (ADM54214AF) BORG BECK (BBP1221) BORG BECK (BBP1506) BORG BECK (BBP1546) BORG BECK (BBP1816) BOSCH (0 986 424 266) BOSCH (0 986 424 295) BOSCH (0 986 461 146) BOSCH (0 986 505 777) BOSCH (0 986 AB2 458) BOSCH (0 986 AB2 912) BOSCH (0 986 AB3 776) BOSCH (0 986 AB9 137) BOSCH (0 986 TB2 546) BOSCH (986424295) BOSCH (F 03B 150 012) BRAKE ENG (PA367) BREMBO (P24036) BREMBO (P49037) DELPHI (LP401) E.T.F. (120448) E.T.F. (120488) FEBI (16500) FERODO (FDB372) FERODO (FSL372) FRITECH, TRUSTING (3110) FTE (BL1387A1) FTE (BL1493A1) GIRLING (6110279) HAIMA(FAW) (GGYB2648ZL1) HBJAKOPART, NIPPARTS (J3613002) HELLA (8DB 355 016-711) HELLA (8DB 355 016-761) ICER (180631) JAPANPAR (PP302AF) JURID (571809J) JURID (572193J) JURID (572372J) JURID (572490J) KAWE (80703) KBP (BP4534) LEMFO (26443) LEMFO (26444) LEMFO (26449) LPR (05P336) MAG (363702160524) MAG (363702160657) MAG (363702160788) MAPCO (6231) MAPCO (6656) MAZDA (81Y83328Z9A) MAZDA (85Y53328Z9A) MAZDA (B6Y8-26-43Z) MAZDA (B6Y8-26-43Z A) MAZDA (FA66-49-230) MAZDA (FA67-49-230) MAZDA (FA67-49-280) MAZDA (FAY6-33-28Z 9A) MAZDA (FB06-49-280) MAZDA (FB06-49-280A) MAZDA (FDY1-26-43Z) MAZDA (FDY1-26-43Z A) MAZDA (G0YK2643ZA) MAZDA (GKYA2643Z) MAZDA (GKYA2648Z) MAZDA (GS39-26-23Z) METELLI (2203020) METZGER, REMSA (017910) METZGER (032900) MIN (MDB1350) MIN (MDB1680) MK K (D 3027) NECTO (FD6554A) PAGID (T3043) PAGID (T3052) PEX (7121) QH BENELUX (2626) QUINTON HA (BP281) QUINTON HA (BP762) QUINTON HA (BP841) REMSA (7800) REMSA (007800) REMSA (17910) ROULUNDS (680181) SWAG (83916500) TEXTAR (2003101) TEXTAR (2176603) VALEO (301780) VALEO (597035) VALEO (598624) VALEO (598780) WAGNER (WBP20328A) WOKING (P079310) ZIMMERMANN (200311301)
Zobacz wszystkie (104)

TRW GDB1027 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich celem jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej po obu jej stronach. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w którego efekcie pojazd wytrąca prędkość i zwalnia. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się podczas hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 13.1 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano pracę nad zaworami do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.