Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB3088 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB3088
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3088
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3088
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3088
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3088
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3088
88,43 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 14 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB3088
EAN:
3322937113422
Długość [mm]
107.8
Styk ostrzegawczy o zużyciu
nie przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
13.1
Oznaczenie kontrolne
E9 90R 01120/234
Wysokość [mm]
39.4
Ograniczenia producenta
AKEBONO
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
HAIMA (FAW)
HONGQI
MAZDA
MAZDA (FAW)
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (36571) ACDELCO (AC680181D) APEC (PAD1090) ASHIKA (5103302) ATE (13046058042) BENDIX (572169B) BENDIX (572193B) BORG BECK (BBP1506) BORG BECK (BBP1816) BOSCH (0 986 424 295) BOSCH (0 986 424 817) BOSCH (0 986 505 777) BOSCH (0 986 AB2 458) BOSCH (0 986 AB9 137) BOSCH (0 986 TB2 095) BOSCH (0 986 TB2 096) BOSCH (986424295) BOSCH (F 03B 150 012) BREMBO (P49036) BREMBO (P49037) DELPHI (LP401) E.T.F. (120448) FEBI (16500) FERODO (FDB1721) FERODO (FDB372) FERODO (FSL1721) FERODO (FSL372) FRITECH, TRUSTING (3110) FTE (BL1493A1) FTE (BL1850A3) GIRLING (6130889) HBJAKOPART (J3613002) HELLA (8DB 355 011-131) HELLA (8DB 355 016-761) ICER (180785) JAPANPAR (PP302AF) JURID (572169J) JURID (572193J) JURID (572490J) KAWE (81397) KBP (BP4534) LPR (05P336) LPR (05P876) MAG (363702160522) MAG (363702160524) MAG (363702160748) MAPCO (6712) MAZDA (FA67-49-230) MAZDA (FB712628Z) MAZDA (FB712628ZA) MAZDA (FDY12649Z) MAZDA (GEYC2643Z) MAZDA (GEYC2643ZA) MAZDA (GEYC2648Z) MAZDA (GEYC2648ZA) MAZDA (GEYT2643Z) MAZDA (GGYB2643Z) MAZDA (GGYB2648Z) MAZDA (GGYM2643Z) MAZDA (GGYM2648ZA9C) MAZDA (GJYB2648Z9C) MAZDA (GS392643Z) METELLI (2203020) METELLI (2203021) METZGER, REMSA (017910) MEYLE (025 240 4514) MEYLE (025 240 4514/PD) MGA (491) MIN (MDB1350) MIN (MDB2309) MK K (D 3027) NECTO (FD6554A) NK (223225) NK (223240) PAGID (T1428) PAGID (T3052) PEX (7733) QH BENELUX (7249) QH BENELUX (7263) QH BENELUX (7288) QUINTON HA (BLF1003) QUINTON HA (BP1375) QUINTON HA (BP841) REMSA (17910) REMSA (17920) REMSA (017920) REMSA (017930) REMSA (17930) REMSA (017940) REMSA (17940) ROULUNDS (680181) SPIDAN (31092) SWAG (83916500) TEXTAR (2003101) TEXTAR (2404501) TEXTAR (2404505) TRISCAN (811050002) TRISCAN (811050006) VALEO (301780) VALEO (598780) WAGNER (WBP20328A) WAGNER (WBP24045A) ZIMMERMANN (200311301) ZIMMERMANN (240451301)
Zobacz wszystkie (104)

TRW GDB3088 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich celem jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej z obydwu jej stron. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w którego efekcie pojazd wytrąca prędkość i zwalnia. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się w trakcie hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej nowego elementu wynosi 13.1 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, kiedy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano produkcję zaworów do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.