Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1084 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1084
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1084
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1084
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1084
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1084
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1084
97,10 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 13 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1084
EAN:
3322936410843
Długość [mm]
138.8
Styk ostrzegawczy o zużyciu
nie przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
18.8
Oznaczenie kontrolne
E1 90R 01024/161
Wysokość [mm]
64
Ograniczenia producenta
BENDIX
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
FORD
FORD (JMC)
FORD AUSTRALIA
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (36775) A.B.S. (36775OE) ABEX (AVR133) ACDELCO (AC483781D) APEC (PAD728) ATE (13046039602) BENDIX (571745B) BENDIX (571745X) BORG BECK (BBP1107) BORG BECK (BBP1624) BOSCH (0 986 460 963) BOSCH (0 986 494 292) BOSCH (0 986 AB3 768) BOSCH (0 986 AB3 910) BOSCH (0 986 TB2 019) BOSCH (0 986 TB2 241) BOSCH (986460963) BRAKE ENG (PA705) BREMBO (P24032) DELPHI (LP0766) DELPHI (LP766) DITAS (DFB2668) DON (CVP062) E.T.F. (120525) FEBI (16037) FERODO (FDB700) FERODO (FSL700) FERODO (FVR700) FERODO (TAR700) FIRST LINE (FBP1149) FIRST LINE (FBP3249) FORD (5028763) FORD (6197738) FORD (6965579) FORD (7018202) FORD (92VB-2K021-AB) FORD (92VB-2K021-AC) FTE (BL1325A1) GIRLING (6110844) HELLA (8DB 355 006-391) HERZOG GER (886775) ICER (140896) ICER (140896203) JPG (DP702) JURID (571745D) JURID (571745J) KAWE (80990) LEMFO (20713) LPR (05P461) LPR (05P481) MAG (363702160265) MAG (363702160553) MAPCO (6380) METELLI (2201940) METZGER, REMSA (039100) MEYLE (025 214 7018) MEYLE (025 214 7018/PD) MGA (349) MIN (MDB1558) MIN (MDB1558HDX) MIN (MDK0050) NECTO (FD6403N) NECTO (FD6403V) NECTO (FD6800N) NECTO (FD6800V) NK, SBS (222521) OPTIMAL (9769) PAGID (T0389) PEX (7229) QH BENELUX (2805) QUINTON HA, REMSA, ROADHOUS (839100) QUINTON HA, REMSA, ROADHOUS (843200) QUINTON HA (BLF595) QUINTON HA (BLF599) QUINTON HA (BP595) RAMEDER (T0600049) RAMEDER (T0610838) RAMEDER (T0610893) REMSA (39100) REMSA (39102) REMSA (039102) ROULUNDS (483781) SCT (SP173) SPIDAN (31841) SWAG (50916037) TEXTAR (2147001) TEXTAR (2147019004) TOPRAN (300636) TRISCAN (811016969) VAICO (V258104) VALEO (301036) VALEO (540557) VALEO (597156) VALEO (598036) WAGNER (WBP21470A) WOKING (P291300) WOKING (P532302) ZIMMERMANN (214701901)
Zobacz wszystkie (98)

TRW GDB1084 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich celem jest nacisk na tarczę hamulcową z obydwu jej stron. Wytwarza się wówczas tarcie, w którego efekcie samochód wytrąca prędkość i zwalnia. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się podczas hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 18.8 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, kiedy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson został później głównym managerem, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczane są do klasy premium.