Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1216 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1216
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1216
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1216
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1216
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1216
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1216
105,62 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 13 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1216
EAN:
3322937137435
Długość [mm]
139.9
Styk ostrzegawczy o zużyciu
ze stykiem zużycia
Grubość [mm]
18.5
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]
2
Długość złącza ostrzegawczego [mm]
270
Oznaczenie kontrolne
E1 90R 01024/124
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami
Wysokość [mm]
68.8
Ograniczenia producenta
BENDIX
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
CITROEN
FIAT
PEUGEOT
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (36911) A.B.S. (36911OE) ACDELCO (AC742581D) APEC (PAD935) ATE (13046039572) BENDIX (571843B) BORG BECK (BBP1461) BOSCH (0 986 424 415) BOSCH (0 986 TB2 295) BOSCH (F 026 000 067) BRAKE ENG (PA1063) BREMBO (P23072) CITRO, PEUGE (4251 26) CITRO (4251 50) CITRO, PEUGE (4254 54) DELPHI (LP1022) DELPHI (LP1592) DITAS (DFB2932) E.T.F. (120678) FEBI (16225) FERODO (FDB1002) FERODO (FQT1002) FERODO (FSL1002) FERODO (FVR1002) FERODO (TAR1002) FIAT (71711135) FIAT (77362238) FIAT (77365928) FIAT (795 915) FIAT (9404251258) FIAT (9404251518) FIRST LINE (FBP3078) FTE (BL1482A2) GALFER (B1G10203502) GIRLING (6112163) HELLA (8DB 355 019-251) HERZOG GER (886911) ICER (141122) ICER (141122700) JURID (571843J) KAGER (350180) KAWE (81160) LEMFO (26274) LPR (05P346) MAG (363702160350) MAPCO (6475) METELLI (2201050) METZGER, REMSA (060202) MEYLE (025 230 4218/PD) MEYLE (025 230 4218/W) MGA (351) MIN (MDB1815) MIN (MDK0126) NECTO (FD6684A) NECTO (FD6684N) NECTO (FD6684V) NK, SBS (221934) NK (280055) NK (280056) NK (890055) NK (890056) OPTIMAL (10089) PAGID (T9054) PEUGE (4251 25) PEUGE (4251 51) PEX (7431) QH BENELUX (7007) QUINTON HA, REMSA, ROADHOUS (860200) QUINTON HA (BLF903) QUINTON HA (BP903) RAMEDER (T0600083) RAMEDER (T0610002) RAMEDER (T0610819) REMSA (60202) ROULUNDS (742581) SCT (SP316) SPIDAN (32226) SWAG (62916225) TEXTAR (2304201) TEXTAR (2304219014) TRISCAN (811010501) VALEO (168506) VALEO (597219) VALEO (598073) VALEO (872042) WAGNER (WBP23003A) WOKING (P702302) ZIMMERMANN (230031901) ZIMMERMANN (230031902)
Zobacz wszystkie (89)

TRW GDB1216 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich funkcją jest nacisk na tarczę hamulcową z obydwu jej stron. Wytwarza się wówczas tarcie, w wyniku którego samochód obniża prędkość i zwalnia. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się w trakcie hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 18.5 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, kiedy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczane są do klasy premium.