🔥 -5% na części układu zawieszenia! Kod: WAHACZE5

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1293 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1293
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1293
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1293
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1293
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1293
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1293
104,13 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: piątek, 24 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1293
EAN:
3322937210930
Długość [mm]
116.5
Styk ostrzegawczy o zużyciu
przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
17
Oznaczenie kontrolne
E1 90R 01024/257
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami
Wysokość [mm]
57.4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2
ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Ograniczenia producenta
TRW
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (37078) ACDELCO (AC668581D) APEC (PAD1294) ATE (13046027762) ATE (13046028332) ATE (13047027762) ATE (13047028332) BENDIX (571945B) BORG BECK (BBP1634) BOSCH (0 986 424 469) BOSCH (0 986 424 470) BOSCH (0 986 AB4 729) BOSCH (0 986 TB2 322) BRAKE ENG (PA1922) BREMBO (P50035) DELPHI (LP1401) E.T.F. (120763) E.T.F. (121015) FEBI (16373) FEBI (16374) FERODO (FDB1303) FERODO (FQT1303) FERODO (FSL1303) FERODO (TAR1303) FIRST LINE (FBP3259) FRITECH, TRUSTING (3190) FTE (BL1696A4) GALFER (B1G10204402) GIRLING (6112931) HELLA (8DB 355 018-281) HELLA (8DB 355 018-311) HERZOG GER (887078) ICER (181233) ICER (181233701) JPG (881684200120) JURID (571944J) JURID (571944JAS) JURID (571945J) JURID (571945JAS) JURID (571945JC) KAWE (81218) LEMFO (26277) LPR (05P670) LPR (05P670A) LPR (05P671) MAG (363702161068) MAPCO (6479) MERCE (168 420 00 20) MERCE (168 420 01 20) MERCE (168 420 07 20) MERCE (168 420 08 20) MERCE (168 420 11 20) MERCE (168 420 13 20) MERCE (168 420 14 20) MERCE (168420132041) MERCE (A 168 420 00 20) MERCE (A 168 420 01 20) MERCE (A 168 420 07 20) MERCE (A 168 420 08 20) MERCE (A 168 420 11 20) MERCE (A 168 420 13 20) MERCE (A 168 420 14 20) MERCE (A168420132041) METELLI (2203100) METZGER, REMSA (065000) METZGER (065081) MEYLE (025 230 7016) MGA (453) MIN (MDB1924) NECTO (FD6866A) NECTO (FD6866N) NK, SBS (223333) PAGID (T5101) PEX (7485) PEX (7485S) QH BENELUX (7274) QUINTON HA (BP1073) RAMEDER (T0600084) RAMEDER (T0610106) REMSA (65000) ROULUNDS (668581) SPIDAN (32298) SWAG (10916373) TEXTAR (2307003) TEXTAR (2307004) TEXTAR (2307017024) TOPRAN (400519) TRISCAN (811023022) TTC (0235121) VAICO (V308141) VALEO (301549) VALEO (597466) VALEO (598549) WAGNER (WBP23070A) WAGNER (WBP23070B) ZIMMERMANN (230701701) ZIMMERMANN (230701702)
Zobacz wszystkie (97)

TRW GDB1293 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich celem jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej z obydwu jej stron. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w wyniku którego samochód wytrąca prędkość i się zatrzymuje. Klocki hamulcowe to element eksploatacyjny – ich okładziny wycierają się podczas hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 17 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, gdy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano pracę nad zaworami do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczane są do klasy premium.