Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1333 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1333
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1333
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1333
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1333
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1333
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1333
89,41 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 7 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1333
EAN:
3322937241170
Długość [mm]
87.4
Styk ostrzegawczy o zużyciu
nie przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
14.4
Oznaczenie kontrolne
E1 90R 01025/429
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami
Wysokość [mm]
44.5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2
ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Ograniczenia producenta
TRW
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (36188OE) A.B.S. (37123) A.B.S. (37123OE) ACDELCO (AC677581D) ALFA, FIAT, LANCIA (9947938) ALFA, FIAT, LANCIA (9949173) ALFA (0000009950713) ALFA (0000009950714) ALFA (9950853) ALFA (0009950865) ALFA, FIAT, LANCIA (9950865) ALFA (0000060777601) ALFA, FIAT, LANCIA (71770989) ALFA, FIAT, LANCIA (77362242) APEC (PAD1058) ATE (13046028262) BENDIX (571979B) BENDIX (571979X) BORG BECK (BBP1867) BOSCH (0 986 424 545) BOSCH (0 986 491 030) BOSCH (0 986 BB0 161) BOSCH (0 986 TB2 780) BRAKE ENG (PA1144) BREMBO (P23026) DELPHI (LP1472) E.T.F. (120850) FEBI (16171) FEBI (16172) FERODO (FDB1113) FERODO (FDS1113) FERODO (FQT1113) FERODO (FSL1113) FERODO (TAR1113) FIAT (0000009941669) FIAT, LANCIA (0000009942904) FIAT (0000009945496) FIAT, LANCIA (0000009945821) FIAT, LANCIA (0000009945822) FIAT, LANCIA (0000009945823) FIAT (0000009947007) FIAT, LANCIA (77362087) FIAT (77362354) FIAT, LANCIA (77365939) FRITECH, TRUSTING (3080) FTE (BL1657A3) GALFER (B1G10202362) GALFER (B1G10203842) GIRLING (6113331) HELLA (8DB 355 018-371) HERZOG GER (886188) HERZOG GER (887123) ICER (181307) ICER (181307700) JURID (571979D) JURID (571979J) KAWE (81286) LEMFO (26284) LPR (05P736) MAG (363702160384) MAPCO (6269) MAPCO (6483) METELLI (2202990) METZGER, REMSA (069200) MEYLE (025 231 7714) MGA (461) MIN (MDB1309) MIN (MDB1876) NECTO (FD6714A) NECTO (FD6714N) NK, SBS (221019) PAGID (T5114) PEX (7520) QH BENELUX (7144) QUINTON HA (BLF1090) QUINTON HA (BP1090) RAMEDER (T0610058) REMSA (69200) ROULUNDS (677581) SPIDAN (32372) SWAG (70916171) SWAG (70916172) TEXTAR (2317703) TEXTAR (2317714414) TRISCAN (811015008) VALEO (168972) VALEO (301142) VALEO (551040) VALEO (597327) VALEO (598142) VALEO (598331) WAGNER (WBP23177A) WOKING (P792300) ZIMMERMANN (231771451)
Zobacz wszystkie (94)

TRW GDB1333 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich funkcją jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej po obu jej stronach. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w wyniku którego samochód traci prędkość i zwalnia. Klocki hamulcowe to element eksploatacyjny – ich okładziny wycierają się podczas hamowania, co w konsekwencji prowadzi do konieczności wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej nowego elementu wynosi 14.4 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano pracę nad zaworami do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczane są do klasy premium.