Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1337 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1337
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1337
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1337
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1337
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1337
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1337
106,53 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: środę, 22 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1337
EAN:
3322937211401
Długość 2 [mm]
156.4
Długość 1 [mm]
155.1
Styk ostrzegawczy o zużyciu
ze stykiem zużycia
Grubość [mm]
19.2
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]
2
Długość złącza ostrzegawczego [mm]
215
Wysokość 1 [mm]
59.2
Wysokość 2 [mm]
63.6
Oznaczenie kontrolne
E1 90R 01024/245
Ograniczenia producenta
ATE
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.

TRW GDB1337 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich celem jest nacisk na tarczę hamulcową z obydwu jej stron. Wytwarza się wówczas tarcie, w którego efekcie samochód traci prędkość i zwalnia. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się w trakcie hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 19.2 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, gdy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczane są do klasy premium.