🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1403DTE Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1403DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1403DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1403DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1403DTE
144,32 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: środę, 3 lipca
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1403DTE
EAN:
3322938206680
Długość [mm]
156.4
Styk ostrzegawczy o zużyciu
ze stykiem zużycia
Grubość [mm]
19.5
Oznaczenie kontrolne
E9 90R-02A1062/0725
System hamulcowy
  • Okładziny hamulcowe o zredukowanym pyleniu,
  • również dla nawiercanych tarcz hamulcowych
Wysokość [mm]
74.2
Ograniczenia producenta
ATE
kierunkowa
1
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
AUDI
SEAT
SKODA
VOLKSWAGEN
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (37133) A.B.S. (37133OE) ACDELCO (AC692581D) APEC (PAD1110) ATE (13.0460-7122.2) ATE (13046371222) ATE (13047071222) AUDI, SEAT, SKODA, VW (1J0 615 105 AE) AUDI, SEAT, SKODA, VW (1J0 615 106 AD) AUDI, SEAT, SKODA, VW (1J0 698 151 M) AUDI, SEAT, SKODA, VW (8N0 698 151 A) AUDI, VW (8N0 698 151 C) AUDI, SEAT, SKODA, VW (8N0 698 151 E) AUTOMEGA (3069801511J0M) BENDIX (571984B) BORG BECK (BBP1575) BORG BECK (BBP1734) BOSCH (0 986 424 501) BOSCH (0 986 494 018) BOSCH (0 986 495 249) BOSCH (0 986 AB2 928) BOSCH (0 986 AB3 919) BOSCH (0 986 TB2 216) BOSCH (986424501) BOSCH (F 03B 150 263) BRAKE ENG (PA1305) BREMBO (P85045) DELPHI (LP1525) E.T.F. (120733) E.T.F. (120984) FEBI (16334) FERODO (FDB1463) FERODO (FDS1463) FERODO (FQT1463) FERODO (FSL1463) FERODO (TAR1463) FIRST LINE (FBP3198) FRITECH, TRUSTING (1884) FTE (BL1524A2) GALFER (B1G10205122) GIRLING (6114032) HELLA (8DB 355 008-471) HERZOG GER (887133) ICER (181396) JPG (698680002) JURID (571984J) KAGER (350216) KAWE (81388) LEMFO (25939 01) LPR (05P969) MAG (363702161114) MAPCO (6714) METELLI (2201814) MEYLE (025 233 9219/PD) MEYLE (025 233 9219/W) MGA (495) MIN (MDB2041) MIN (MDK0214) NECTO (FD6915A) NECTO (FD6915N) NK, SBS (224757) OPTIMAL (10421) PAGID (T1154) PEX (7574) PEX (7574S) QH BENELUX (7285) QUINTON HA, REMSA, ROADHOUS (839006) QUINTON HA (BP1243) RAMEDER (T0610190) RAMEDER (T0610810) REMSA (039041) REMSA (39041) ROULUNDS (692581) SPIDAN (32737) SWAG (30916334) TEXTAR (2339201) TEXTAR (2339220605) TOPRAN (109469) TRISCAN (811029040) VAICO (V108132) VALEO (301486) VALEO (597393) VALEO (598486) VW (1J0 698 151 K) WAGNER (WBP20676C) WOKING (P290341) ZIMMERMANN (233922001) ZIMMERMANN (10352030570)
Zobacz wszystkie (88)

TRW GDB1403DTE Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich zadaniem jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej z obydwu jej stron. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w wyniku którego samochód obniża prędkość i zwalnia. Klocki hamulcowe to element eksploatacyjny – ich okładziny wycierają się w trakcie hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej nowego elementu wynosi 19.5 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm.  Produkt współpracuje z systemem hamulcowym opracowanym przez firmę Okładziny hamulcowe o zredukowanym pyleniu.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto pracę nad zaworami do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczane są do klasy premium.