Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1434DTE Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1434DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1434DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1434DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1434DTE
137,80 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 30 kwietnia
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1434DTE
EAN:
3322938207458
Długość [mm]
149
Styk ostrzegawczy o zużyciu
nie przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
18
Oznaczenie kontrolne
E9 90R-02A1062/0220
System hamulcowy
  • Okładziny hamulcowe o zredukowanym pyleniu,
  • również dla nawiercanych tarcz hamulcowych
Wysokość [mm]
60.5
Ograniczenia producenta
BOSCH
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
CHANGAN
FORD
FORD (CHANGAN)
FORD AUSTRALIA
JAGUAR
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (37215) ACDELCO (AC684581D) APEC (PAD1174) ATE (13046039872) ATE (13047039872) BENDIX (573013B) BENDIX (573020) BENDIX (573020B) BENDIX (DB1479) BLUEPRINT (ADJ134231) BORG BECK (BBP1706) BORG BECK (BBP1707) BOSCH (0 986 424 546) BOSCH (0 986 494 026) BOSCH (0 986 495 050) BOSCH (0 986 495 230) BOSCH (0 986 AB2 919) BOSCH (0 986 AB3 912) BOSCH (0 986 TB2 819) BOSCH (986424546) BOSCH (F 03B 150 315) BRAKE ENG (PA1267) BREMBO (P24060) DELPHI (LP1533) E.T.F. (120926) FEBI (16402) FERODO (FDB1425) FERODO (FDB1425-D) FERODO (FQT1425) FERODO (FSL1425) FERODO (TAR1425) FIRST LINE (FBP3335) FORD (1121894) FORD (1126718) FORD (1204843) FORD (1250688) FORD (1521531) FORD (1522062) FORD (1S71-2K021-AB) FORD (ME1S-7J2K021-AC) FTE (BL1752A1) GALFER (B1G10205622) GIRLING (6114344) HELLA (8DB 355 009-071) HERZOG GER (887215) ICER (181380) ICER (181380701) JAGUA (C2S12638) JAGUA (C2S17129) JAGUA (C2S48022) JAGUA (C2S52079) JURID (573013J) JURID (573020J) KAWE (81436) KAWE (81557) LEMFO (26463) LPR (05P865) MAG (363702161290) MAPCO (6544) METELLI (2203180) METZGER, REMSA (077600) MEYLE (025 232 7918) MEYLE (025 232 7918/PD) MIN (MDB2062) MIN (MDK0187) NECTO (FD6931A) NECTO (FD6931N) NK, SBS (222553) PAGID (T1210) PEX (7563) PEX (7563S) QH BENELUX (7333) QH BENELUX (7488) QUINTON HA (BP1264) RAMEDER (T0610166) REMSA (77600) REMSA (105210) ROULUNDS (684581) RUV (D00013190) SPIDAN (32826) SWAG (50916402) TEXTAR (2327904) TEXTAR (2327907) TEXTAR (2327918404) TOPRAN (301958) TRISCAN (811016005) TTC (1835030) VAICO (V258109) VALEO (301433) VALEO (597338) VALEO (598433) VALEO (601108) WAGNER (WBP23279A) ZIMMERMANN (232791851)
Zobacz wszystkie (94)

TRW GDB1434DTE Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich celem jest nacisk na tarczę hamulcową z obydwu jej stron. Wytwarza się wówczas tarcie, w którego efekcie pojazd obniża prędkość i zwalnia. Klocki hamulcowe to element eksploatacyjny – ich okładziny wycierają się podczas hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej nowego elementu wynosi 18 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm.  Produkt jest kompatybilny z systemem hamulcowym opracowanym przez firmę Okładziny hamulcowe o zredukowanym pyleniu.

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, gdy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczane są do klasy premium.