Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1471 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1471
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1471
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1471
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1471
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1471
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1471
96,26 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 6 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1471
EAN:
3322937292431
Długość [mm]
104.9
Styk ostrzegawczy o zużyciu
z akustycznym czujnikiem zużycia
Grubość [mm]
16.5
Oznaczenie kontrolne
E9 90R 01708/003 Ext
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami
Wysokość [mm]
42.7
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2
ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Ograniczenia producenta
BOSCH
kierunkowa
1
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
CHEVROLET
HOLDEN
OPEL
VAUXHALL
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (37059) A.B.S. (37059OE) ACDELCO (AC668181D) APEC (PAD1133) ATE (13046039762) AUTOMEGA (3016050093) BENDIX (573010B) BORG BECK (BBP1687) BORG BECK (BBP1688) BOSCH (0 986 424 478) BOSCH (0 986 494 014) BOSCH (0 986 495 250) BOSCH (0 986 TB2 336) BOSCH (0 986 TB2 777) BRAKE ENG (PA1539) BREMBO (P59031) CHEVR, OPEL, VAUXH (9195685) CHEVR, OPEL, VAUXH (9198598) DELPHI (LP1553) E.T.F. (120812) FEBI (16445) FERODO (FDB1294) FERODO (FDS1294) FERODO (FQT1294) FERODO (FSL1294) FERODO (TAR1294) FTE (BL1684A2) GALFER (B1G10205542) GIRLING (6114714) HELLA (8DB 355 019-271) HERZOG GER (807059) ICER (181363) ICER (181363702) JPG (881605105) JURID (573010J) KAWE (81497) LEMFO (24859 03) LPR (05P1227) MAG (360219196622) MAG (363612004050) MAG (363612104050) MAG (363702161048) MAG (363702161261) MAPCO (6480) METELLI (2202590) METZGER, REMSA (068522) MEYLE (025 232 5817/PD) MEYLE (025 232 5817/W) MIN (MDB2130) NECTO (FD6789A) NECTO (FD6789N) NK, SBS (223619) OPEL (1605093) OPEL (1605105) OPEL, VAUXH (9195147) OPEL (09195641) OPEL (09195642) OPEL, VAUXH (16 05 037) OPTIMAL (12081) PAGID (T9066) PEX (7550) PEX (7550S) QH BENELUX (7411) QUINTON HA (BP1147) QUINTON HA (BP985) RAMEDER (T0610099) RAMEDER (T0610789) REMSA (068502) REMSA (68502) REMSA (68522) ROULUNDS (668181) SCT (SP242) SPIDAN (32879) SWAG (40916445) TEXTAR (2325803) TEXTAR (2325816925) TOPRAN (205946) TRISCAN (811024008) TRISCAN (811024013) VAICO (V408012) VALEO (301926) VALEO (597279) VALEO (598455) VALEO (598926) VALEO (601083) WAGNER (WBP23052A) WOKING (P785302) WOKING (P785322) ZIMMERMANN (230521651)
Zobacz wszystkie (89)

TRW GDB1471 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich zadaniem jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej z obydwu jej stron. Wytwarza się wówczas tarcie, w wyniku którego samochód wytrąca prędkość i się zatrzymuje. Klocki hamulcowe to element eksploatacyjny – ich okładziny wycierają się w trakcie hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej nowego elementu wynosi 16.5 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, gdy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano pracę nad zaworami do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson został później głównym managerem, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczane są do klasy premium.