🔥 -5% na części układu zawieszenia! Kod: WAHACZE5

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1481 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1481
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1481
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1481
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1481
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1481
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1481
84,45 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 28 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1481
EAN:
3322937297221
Długość [mm]
95.6
Styk ostrzegawczy o zużyciu
nie przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
14.3
Oznaczenie kontrolne
E2 90R 01125/008
Wysokość [mm]
41.5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2
ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Ograniczenia producenta
TRW
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
MERCEDES-BENZ
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (37146) A.B.S. (37146OE) APEC (PAD1214) ATE (13046027122) ATE (13046028552) ATE (13047027122) ATE (13047028552) BENDIX (573082B) BORG BECK (BBP1532) BORG BECK (BBP1753) BOSCH (0 986 424 522) BOSCH (0 986 494 023) BOSCH (0 986 494 569) BOSCH (0 986 AB2 575) BOSCH (0 986 TB2 391) BRAKE ENG (PA1469) BREMBO (P50058) BREMBO (P50090) DELPHI (LP1741) E.T.F. (120983) FEBI (16440) FEBI (16525) FERODO (FDB1358) FERODO (FDB1782) FERODO (FSL1782) FIRST LINE (FBP3382) FRITECH, TRUSTING (5810) FTE (BL1750A3) GALFER (B1G10205442) GIRLING (6114811) HELLA (8DB 355 012-131) HELLA (8DB 355 018-531) ICER (181510) ICER (181510701) JURID (573082J) KAGER (350526) KAWE (81410) KAWE (81527) LEMFO (26430 01) LPR (05P850) MAG (363702161269) MAG (363702161318) MAPCO (6744) MERCE (168 420 04 20) MERCE (169 420 04 20) MERCE (169 420 11 20) MERCE (169 420 14 20) MERCE (169 420 17 20) MERCE (414 420 01 20) MERCE (A 168 420 04 20) MERCE (A 169 420 04 20) MERCE (A 169 420 11 20) MERCE (A 169 420 14 20) MERCE (A 169 420 17 20) MERCE (A 414 420 01 20) METELLI (2205650) METZGER, REMSA (081810) MEYLE (025 231 3814) MEYLE (025 231 3814/PD) MEYLE (0252313815) MIN (MDB2111) MIN (MDB3244) NK, SBS (223348) PAGID (T1530) PAGID (T5130) PEX (7640) QH BENELUX (7305) QH BENELUX (7446) QUINTON HA (BP1249) RAMEDER (T0610128) REMSA (81800) REMSA (081800) REMSA (81810) ROULUNDS (602381) SPIDAN (33650) SWAG (10916440) TEXTAR (2313803) TEXTAR (2313805) TEXTAR (2313811) TEXTAR (2313814614) TRISCAN (811023045) TTC (0235147) VAICO (V308148) VALEO (301583) VALEO (597467) VALEO (598583) VALEO (604167) WAGNER (WBP23138A) WOKING (P918300) ZIMMERMANN (231381451)
Zobacz wszystkie (90)

TRW GDB1481 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich zadaniem jest nacisk na tarczę hamulcową po obu jej stronach. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w wyniku którego samochód traci prędkość i się zatrzymuje. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się w trakcie hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 14.3 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, gdy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano pracę nad zaworami do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczają się do klasy premium.