🔥 -5% na części układu zawieszenia! Kod: WAHACZE5

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1482DTE Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1482DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1482DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1482DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1482DTE
130,03 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: środę, 22 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1482DTE
EAN:
3322938207281
Długość [mm]
123
Styk ostrzegawczy o zużyciu
ze stykiem zużycia
Grubość [mm]
17.8
Oznaczenie kontrolne
E9 90R-02A1062/0461
System hamulcowy
  • Okładziny hamulcowe o zredukowanym pyleniu,
  • również dla nawiercanych tarcz hamulcowych
Wysokość [mm]
53.3
Ograniczenia producenta
BOSCH
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (37280) A.B.S. (37280OE) ACDELCO (AC693781D) ALFA, FIAT (71770062) APEC (PAD1274) ATE (13046038182) ATE (13046039822) ATE (13047039822) BENDIX (573074B) BENDIX (573074X) BLUEPRINT (ADL144201) BORG BECK (BBP1716) BORG BECK (BBP2227) BOSCH (0 986 424 597) BOSCH (0 986 494 113) BOSCH (0 986 495 097) BOSCH (0 986 TB2 414) BOSCH (0 986 TB3 111) BRAKE ENG (PA1306) BREMBO (P23085) BREMBO (P23140) CITRO, PEUGE (4254 07) CITRO, PEUGE (4254 96) DELPHI (LP1722) DITAS (DFB3678) E.T.F. (120942) E.T.F. (121243) FEBI (16555) FEBI (16879) FERODO (FDB1466) FERODO (FDB1946) FERODO (FSL1466) FERODO (FSL1946) FIAT (9949273) FIAT (71754647) FIAT (71754802) FIAT (77362091) FIAT (77362194) FIAT (77364588) FIRST LINE (FBP3345) FRITECH, TRUSTING (3300) FTE (BL1796A4) GIRLING (6114824) HELLA (8DB 355 012-841) HELLA (8DB 355 015-491) HELLA (8DB 355 018-821) ICER (181444) ICER (181444701) JURID (573074D) JURID (573074J) JURID (573074JC) JURID (573164J) JURID (573170J) JURID (573172J) KAGER (350543) KAWE (81502) LEMFO (26486) LPR (05P1266) LPR (05P763) MAG (363702161160) MAPCO (6560) METELLI (2203210) METZGER, OPTIMAL, QUINTON HA, REMSA (85801) METZGER, REMSA (085801) MEYLE (025 237 0517/PD) MEYLE (025 237 0517/W) MGA (566) MGA (728) MIN (MDB2239) NECTO (FD6916A) NECTO (FD6916N) NK, SBS (222365) NK, SBS (222380) PAGID (T1648) PAGID (T2003) PAGID (T5162) PEUGE (4254 06) PEX (7621) PEX (7621S) QH BENELUX (7416) QUINTON HA (BP1315) RAMEDER (T0610191) REMSA (85811) REMSA (085811) REMSA (85832) REMSA (085832) REMSA (110011) ROULUNDS (693781) SPIDAN (32837) SWAG (70916555) TEXTAR (2370502) TEXTAR (2370581) TEXTAR (2397901) TEXTAR (2397903) TEXTAR (2370517005) TRISCAN (811015019) TRISCAN (811015052) VALEO (301426) VALEO (597370) VALEO (598426) VALEO (601099) VALEO (872705) WAGNER (WBP23705A) WAGNER (WBP23705B) WAGNER (WBP23705C) WOKING (P958301) ZIMMERMANN (237051801)
Zobacz wszystkie (107)

TRW GDB1482DTE Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich zadaniem jest nacisk na tarczę hamulcową po obu jej stronach. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w wyniku którego pojazd wytrąca prędkość i się zatrzymuje. Klocki hamulcowe to element eksploatacyjny – ich okładziny wycierają się podczas hamowania, co w konsekwencji prowadzi do konieczności wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 17.8 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm.  Produkt jest kompatybilny z systemem hamulcowym zaprojektowanym przez firmę Okładziny hamulcowe o zredukowanym pyleniu.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, kiedy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczane są do klasy premium.