Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1500 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1500
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1500
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1500
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1500
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1500
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1500
79,41 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 6 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1500
EAN:
3322937318568
Długość [mm]
130.9
Styk ostrzegawczy o zużyciu
nie przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
17.8
Oznaczenie kontrolne
E1 90R 01024/555
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami
Wysokość [mm]
47.5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2
ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Ograniczenia producenta
BOSCH
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (37105) A.B.S. (37105OE) ACDELCO (AC697381D) APEC (PAD1213) ATE (13046039752) BENDIX (571930B) BENDIX (573051B) BENDIX (DB1757) BORG BECK (BBP1623) BORG BECK (BBP1762) BOSCH (0 986 424 660) BOSCH (0 986 494 039) BOSCH (0 986 495 052) BOSCH (0 986 495 244) BOSCH (0 986 AB1 064) BOSCH (0 986 AB1 661) BOSCH (0 986 AB3 794) BOSCH (0 986 TB2 043) BOSCH (0 986 TB2 315) BOSCH (0 986 TB2 316) BOSCH (F 03A 150 014) BRAKE ENG (PA1278) BREMBO (P61063) CITRO, PEUGE (4252 28) DELPHI (LP1699) DITAS (DFB3222) E.T.F. (120379) E.T.F. (120847) FEBI (16575) FERODO (FDB1378) FERODO (FDS1378) FERODO (FQT1378) FERODO (FSL1378) FERODO (TAR1378) FIRST LINE (FBP3391) FTE (BL1891A3) GALFER (B1G10204642) GIRLING (6115004) HELLA (8DB 355 009-411) HERZOG GER (887105) ICER (181439) ICER (181439702) JURID (571954D) JURID (571954J) JURID (571954JAS) JURID (573051D) JURID (573051J) KAWE (81514) LEMFO (26266) LEMFO (26374) LPR (05P903) MAG (363702161039) MAG (363702161204) MAPCO (6516) METELLI (2202540) METELLI (2202541) METZGER, REMSA (064320) METZGER, OPTIMAL, QUINTON HA, REMSA (64320) MEYLE (025 235 9718) MEYLE (025 235 9718/PD) MGA (425) MIN (MDB2131) MIN (MDK0208) MIN (MDK0209) NECTO (FD6847A) NECTO (FD6847N) NK, SBS (223739) PAGID (T1245) PEUGE (4252 12) PEUGE (4253 02) PEUGE (4253 03) PEUGE (4253 20) PEUGE (4254 94) PEUGE (E 172 131) PEX (7492) PEX (7492S) QH BENELUX (7427) QUINTON HA, REMSA, ROADHOUS (864303) QUINTON HA, REMSA, ROADHOUS (864304) QUINTON HA (BP1304) RAMEDER (T0610134) REMSA (64300) REMSA (064300) REMSA (64310) REMSA (064310) RUV (D00013100) SBS (223735) SPIDAN (32771) SWAG (62916575) TEXTAR (2359703) TEXTAR (2359705) TEXTAR (2359718015) TRISCAN (811028025) VALEO (301461) VALEO (540887) VALEO (597284) VALEO (597492) VALEO (598461) VALEO (601095) WAGNER (WBP23597A) WOKING (P743320) ZIMMERMANN (235971801) ZIMMERMANN (235981801)
Zobacz wszystkie (103)

TRW GDB1500 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich celem jest nacisk na tarczę hamulcową z obydwu jej stron. Wytwarza się wówczas tarcie, w wyniku którego samochód traci prędkość i zwalnia. Klocki hamulcowe to element eksploatacyjny – ich okładziny wycierają się podczas hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej nowego elementu wynosi 17.8 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, gdy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano pracę nad zaworami do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczane są do klasy premium.