Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1502 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1502
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1502
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1502
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1502
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1502
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1502
160,55 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 21 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1502
EAN:
3322937320325
Przestrzegaj danych technicznych
1
Długość [mm]
139.7
Styk ostrzegawczy o zużyciu
przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
16.8
Oznaczenie kontrolne
E9 90R - 01120/609
Wysokość [mm]
68
Ograniczenia producenta
ATE
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
BENTLEY
BMW
ROLLS-ROYCE
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (37371OE) APEC (PAD1285) ATE (13046071692) ATE (13047071692) BENDIX (571991B) BLUEPRINT (ADB114201) BMW (0 301 476) BMW (0 403 290) BMW (2 283 366) BMW (2 284 296) BMW (2 284 685) BMW (2 339 291) BMW (2 339 292) BMW (34 11 0 301 476) BMW (34 11 6 763 305) BMW (34 21 0 403 290) BMW (34 21 2 283 366) BMW (34 21 2 284 296) BMW (34 21 2 284 685) BMW (34 21 2 339 291) BMW (34 21 2 339 292) BMW (34 21 6 757 536) BMW (34 21 6 761 286) BMW (34 21 6 763 012) BMW (34 21 6 763 305) BMW (34 21 6 768 471) BMW (34 21 6 793 025) BMW (6 757 536) BMW (6 761 286) BMW (6 763 012) BMW (6 763 305) BMW (6 768 471) BMW (6 793 025) BORG BECK (BBP1977) BORG BECK (BBP2188) BOSCH (0 986 424 698) BOSCH (0 986 424 812) BOSCH (0 986 494 294) BOSCH (0 986 494 325) BOSCH (0 986 TB2 422) BOSCH (F 03B 150 104) BRAKE ENG (PA1519) BREMBO (P05001) BREMBO (P06026) DELPHI (LP1793) E.T.F. (121115) E.T.F. (121129) FEBI (16467) FERODO (FDB1672) FERODO (FQT1672) FERODO (FSL1672) FTE (BL1799A2) FTE (BL2080A2) GIRLING (6115022) HELLA (8DB 355 009-851) HELLA (8DB 355 010-751) ICER (181687) JURID (571991J) JURID (571991JAS) JURID (571991JC) KAWE (81539) LEMFO (26541) LPR (05P1367) MAG (363702161334) METELLI (2207730) METZGER, REMSA (089200) MEYLE (025 237 3017) MEYLE (025 237 3017/PD) MIN (MDB2419) MIN (MDB2765) NECTO (FD7129A) NK, SBS (221536) PAGID (T1293) PAGID (T1389) PAGID (T1389EP) PEX (7675) PEX (7675S) PEX (7845) QH BENELUX (7464) QUINTON HA (BP1399) QUINTON HA (BP1483) REMSA (89200) ROULUNDS (814481) SWAG (20916467) TEXTAR (2330902) TEXTAR (2373001) TEXTAR (2373007) TEXTAR (2373009) TEXTAR (2373081) TEXTAR (2373091) TEXTAR (2373101) TEXTAR (2330917305) TRISCAN (811011018) TRUSTING (7890) TTC (0834156) TTC (0834178) VALEO (598820) VALEO (604145) WAGNER (WBP23309A) WOKING (P992300) ZIMMERMANN (233091701)
Zobacz wszystkie (101)

TRW GDB1502 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich funkcją jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej z obydwu jej stron. Wytwarza się wówczas tarcie, w którego efekcie samochód obniża prędkość i się zatrzymuje. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się w trakcie hamowania, co w konsekwencji prowadzi do konieczności wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 16.8 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto pracę nad zaworami do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.