🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1545DTE Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1545DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1545DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1545DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1545DTE
89,64 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 2 lipca
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1545DTE
EAN:
3322938271411
Długość [mm]
63.7
Styk ostrzegawczy o zużyciu
przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
14.5
Oznaczenie kontrolne
E9 90R-02A1148/1226
System hamulcowy
  • Okładziny hamulcowe o zredukowanym pyleniu,
  • również dla nawiercanych tarcz hamulcowych
Wysokość [mm]
72.9
Ograniczenia producenta
ATE
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
MERCEDES-BENZ
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (37166) ACDELCO (AC653581D) APEC (PAD1063) ATE (13046040642) ATE (13047040642) BENDIX (573093) BENDIX (573093B) BLUEPRINT (ADA104207) BORG BECK (BBP1669) BOSCH (0 986 424 496) BOSCH (0 986 424 519) BOSCH (0 986 494 016) BOSCH (0 986 495 080) BOSCH (0 986 AB4 733) BOSCH (0 986 TB2 334) BOSCH (0 986 TB2 919) BOSCH (986424519) BREMBO (P50025) BREMBO (P50072) CHRYS (0044201720) CHRYS (05126300AA) CHRYS (05139902AB) CHRYS (5126300AA) CHRYS (5139902AB) DELPHI (LP1403) E.T.F. (120861) FEBI (16147) FEBI (16474) FERODO (FDB1311) FERODO (FQT1311) FERODO (FSL1311) FERODO (TAR1311) FIRST LINE (FBP3296) FRITECH, TRUSTING (3520) FTE (BL1678A1) FTE (BL1740A1) GALFER (B1G10204412) HELLA (8DB 355 008-461) HELLA (8DB 355 008-961) HERZOG GER (887021) ICER (181311) JPG (880024207420) JURID (571925J) JURID (571925JAS) JURID (573093JAS) LEMFO (25420 02) LPR (05P726) MAG (363702161028) MAPCO (6599) MERCE (003 420 27 20) MERCE (004 420 17 20) MERCE (A 003 420 27 20) MERCE (A 004 420 17 20) METELLI (2203430) METZGER, REMSA (067800) MEYLE (025 219 1915) MEYLE (025 219 1915/PD) MGA (542) MIN (MDB1926) NECTO (FD6795A) NECTO (FD6795N) NK, SBS (223335) PAGID (T1153) PAGID (T1198) PAGID (T1198EP) PEX (7524) QH BENELUX (7072) QH BENELUX (7549) QUINTON HA (BP1084) REMSA (67800) REMSA (067810) REMSA (67810) ROULUNDS (653581) RUV (D77976470) SCT (SP247) SPIDAN (32631) SWAG (10916147) SWAG (10916474) TEXTAR (2191901) TEXTAR (2191903) TEXTAR (2191981) TEXTAR (2191991) TTC (0235107) VAICO (V308126) VALEO (301444) VALEO (597268) VALEO (598444) WAGNER (WBP21919A) ZIMMERMANN (219191501)
Zobacz wszystkie (89)

TRW GDB1545DTE Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich celem jest nacisk na tarczę hamulcową po obu jej stronach. Wytwarza się wówczas tarcie, w którego efekcie pojazd traci prędkość i zwalnia. Klocki hamulcowe to element eksploatacyjny – ich okładziny wycierają się w trakcie hamowania, co w konsekwencji prowadzi do konieczności wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej nowego elementu wynosi 14.5 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm.  Produkt jest kompatybilny z systemem hamulcowym opracowanym przez firmę Okładziny hamulcowe o zredukowanym pyleniu.

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, kiedy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto pracę nad zaworami do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.