Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1335DTE Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1335DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1335DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1335DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1335DTE
101,69 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: środę, 8 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1335DTE
EAN:
3322938207533
Przestrzegaj danych technicznych
1
Długość [mm]
63.7
Styk ostrzegawczy o zużyciu
nie przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
15.3
Typ zacisku hamulca
Zacisk hamulcowy z jednym sworzniem prowadzącym
Oznaczenie kontrolne
E9 90R-02A1148/1226
System hamulcowy
  • Okładziny hamulcowe o zredukowanym pyleniu,
  • również dla nawiercanych tarcz hamulcowych
Wysokość [mm]
73
Ograniczenia producenta
ATE
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
CHRYSLER
MERCEDES-BENZ
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (37021) A.B.S. (37021OE) ACDELCO (AC653581D) APEC (PAD1063) ATE (13046040642) ATE (13047040642) BENDIX (571925B) BLUEPRINT (ADA104207) BORG BECK (BBP1669) BOSCH (0 986 424 496) BOSCH (0 986 494 016) BOSCH (0 986 495 080) BOSCH (0 986 AB4 733) BOSCH (0 986 TB2 334) BRAKE ENG (PA1960) BREMBO (P50025) BREMBO (P50072) CHRYS (05139902AA) CHRYS (5139902AA) CHRYS (K05126300AA) DELPHI (LP1403) E.T.F. (120861) FEBI (16147) FEBI (16474) FERODO (FDB1311) FERODO (FQT1311) FERODO (FSL1311) FERODO (TAR1311) FIRST LINE (FBP3296) FRITECH, TRUSTING (3520) FTE (BL1678A1) GALFER (B1G10204412) GIRLING (6113352) HELLA (8DB 355 008-461) HELLA (8DB 355 008-961) HERZOG GER (887021) ICER (181311) JPG (880024207420) JURID (571925J) JURID (571925JAS) JURID (573093JAS) KAWE (81220) LEMFO (26255 01) LPR (05P726) MAG (363702161028) MAPCO (6599) MERCE (002 420 71 20) MERCE (002 420 74 20) MERCE (004 420 17 20) MERCE (004 420 91 20) MERCE (A 002 420 71 20) MERCE (A 002 420 74 20) MERCE (A 004 420 17 20) MERCE (A 004 420 91 20) METELLI (2203430) METZGER, REMSA (067800) MEYLE (025 219 1915) MEYLE (025 219 1915/PD) MGA (542) MIN (MDB1926) NECTO (FD6795A) NECTO (FD6795N) NK, SBS (223335) PAGID (T1153) PAGID (T1198EP) PEX (7524) QH BENELUX (7072) QUINTON HA (BP1084) RAMEDER (T0610110) REMSA (67800) ROULUNDS (653581) RUV (D77976470) SCT (SP247) SPIDAN (32631) SWAG (10916147) TEXTAR (2191901) TEXTAR (2191903) TEXTAR (2191981) TEXTAR (2191991) TEXTAR (2191915304) TOPRAN (400419) TRISCAN (811023003) TRISCAN (811023018) TTC (0235107) VAICO (V308126) VALEO (301444) VALEO (597268) VALEO (598444) VALEO (604157) WAGNER (WBP21919A) WOKING (P778300) ZIMMERMANN (219191501)
Zobacz wszystkie (92)

TRW GDB1335DTE Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich funkcją jest nacisk na tarczę hamulcową po obu jej stronach. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w którego efekcie samochód obniża prędkość i się zatrzymuje. Klocki hamulcowe to element eksploatacyjny – ich okładziny wycierają się w trakcie hamowania, co w konsekwencji prowadzi do konieczności wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej nowego elementu wynosi 15.3 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm.  Produkt współpracuje z systemem hamulcowym zaprojektowanym przez firmę Okładziny hamulcowe o zredukowanym pyleniu.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, kiedy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczane są do klasy premium.