Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1557 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1557
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1557
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1557
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1557
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1557
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1557
131,40 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 7 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1557
EAN:
3322937353460
Długość [mm]
116.2
Styk ostrzegawczy o zużyciu
ze stykiem zużycia
Grubość [mm]
17.5
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]
1
Długość złącza ostrzegawczego [mm]
170
Oznaczenie kontrolne
E9 90R - 01120/793
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami
Wysokość [mm]
59
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2
ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Ograniczenia producenta
TRW
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
BENTLEY
VOLKSWAGEN

TRW GDB1557 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich celem jest nacisk na tarczę hamulcową z obydwu jej stron. Wytwarza się wówczas tarcie, w wyniku którego pojazd traci prędkość i się zatrzymuje. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się podczas hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej nowego elementu wynosi 17.5 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, gdy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano produkcję zaworów do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson został później głównym managerem, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczają się do klasy premium.