Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1590 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1590
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1590
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1590
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1590
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1590
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1590
118,87 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 7 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1590
EAN:
3322937370023
Długość [mm]
123
Styk ostrzegawczy o zużyciu
ze stykiem zużycia
Grubość [mm]
17
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]
1
Długość złącza ostrzegawczego [mm]
176
Oznaczenie kontrolne
E9 90R - 01107/849
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami
Wysokość [mm]
53.3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2
ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Ograniczenia producenta
BOSCH
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
APEC (PAD1400) ATE (13046038102) ATE (13046038182) BENDIX (573170B) BENDIX (573172B) BORG BECK (BBP1716) BORG BECK (BBP1717) BORG BECK (BBP1997) BOSCH (0 986 424 597) BOSCH (0 986 424 784) BOSCH (0 986 494 132) BOSCH (0 986 495 102) BOSCH (0 986 TB2 836) BRAKE ENG (PA1604) BREMBO (P23099) BREMBO (P23140) DELPHI (LP1722) DELPHI (LP1845) DELPHI (LP1899) DITAS (DFB2656) E.T.F. (121243) FEBI (16555) FERODO (FDB1666) FERODO (FDB1666-D) FERODO (FSL1666) FIAT, LANCIA (7736415) FIAT (0000009949556) FIAT (0000077362179) FIAT, LANCIA (77362548) FIAT, LANCIA (77363035) FIAT, LANCIA (77363992) FIRST LINE (FBP3345) FRITECH, TRUSTING (3300) FTE (BL1796A4) GIRLING (6115904) HELLA (8DB 355 011-871) HELLA (8DB 355 012-841) HELLA (8DB 355 015-491) HELLA (8DB 355 018-821) ICER (181444) ICER (181648) ICER (181444701) ICER (181648701) JURID (573170J) JURID (573172J) KAWE (81704) LPR (05P763) MAG (363702161407) MAPCO (6560) METELLI (2203210) METELLI (2203211) METZGER, REMSA (085801) METZGER, OPTIMAL, REMSA (85801) MEYLE (025 237 0517/PD) MEYLE (025 237 0517/W) MGA (728) MIN (MDB2239) MIN (MDB2644) NECTO (FD7089A) NK, SBS (222365) NK, SBS (222380) PAGID (T1501) PAGID (T2003) PAGID (T5162) PEX (7723) PEX (7728) QH BENELUX (7649) QUINTON HA (BP1315) RAMEDER (T0610310) REMSA (085811) REMSA (85811) REMSA (85901) REMSA (085901) SPIDAN (32837) SWAG (70916555) TEXTAR (2370502) TEXTAR (2370503) TEXTAR (2370506) TEXTAR (2370581) TEXTAR (2370517014) TRISCAN (811015037) VALEO (301426) VALEO (301913) VALEO (597370) VALEO (598426) VALEO (598670) VALEO (598913) VALEO (601099) WAGNER (WBP23705B) ZIMMERMANN (237051801)
Zobacz wszystkie (90)

TRW GDB1590 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich zadaniem jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej po obu jej stronach. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w którego efekcie samochód wytrąca prędkość i się zatrzymuje. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się w trakcie hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 17 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, gdy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano pracę nad zaworami do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson został później głównym managerem, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.