Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1594DTE Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1594DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1594DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1594DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1594DTE
172,16 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: piątek, 5 kwietnia
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online
Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1594DTE
EAN:
3322938206673
Długość [mm]
131.4
Styk ostrzegawczy o zużyciu
ze stykiem zużycia
Grubość [mm]
19.5
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]
4
Długość złącza ostrzegawczego [mm]
325
Oznaczenie kontrolne
E9 90R-02A1062/0969
System hamulcowy
  • Okładziny hamulcowe o zredukowanym pyleniu,
  • również dla nawiercanych tarcz hamulcowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami
Wysokość [mm]
66.8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2
ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Ograniczenia producenta
TRW

TRW GDB1594DTE Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich celem jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej po obu jej stronach. Wytwarza się wówczas tarcie, w którego efekcie pojazd wytrąca prędkość i zwalnia. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się podczas hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 19.5 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm.  Produkt jest kompatybilny z systemem hamulcowym zaprojektowanym przez firmę Okładziny hamulcowe o zredukowanym pyleniu.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano pracę nad zaworami do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.