Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1612DTE Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1612DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1612DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1612DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1612DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1612DTE
150,29 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: piątek, 17 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1612DTE
EAN:
3322938207588
Długość [mm]
95.4
Styk ostrzegawczy o zużyciu
przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
17
Wysokość 1 [mm]
51.5
Wysokość 2 [mm]
45
Oznaczenie kontrolne
E9 90R-02A1148/0976
System hamulcowy
  • Okładziny hamulcowe o zredukowanym pyleniu,
  • również dla nawiercanych tarcz hamulcowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2
ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Ograniczenia producenta
TRW
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
BMW
BMW (BRILLIANCE)
MINI
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (37435) A.B.S. (37435OE) APEC (PAD1459) ATE (13046027132) ATE (13047027132) BENDIX (573136B) BENDIX (573136X) BENDIX (DB1783) BLUEPRINT (ADB114214) BMW (2 288 889) BMW (34 21 2 288 889) BMW (34 21 6 767 145) BMW (34 21 6 767 146) BMW (34 21 6 774 417) BMW (34 21 6 777 240) BMW (34 21 6 779 294) BMW (34 21 6 788 183) BMW, MINI (34 21 9 804 739) BMW, MINI (34 21 9 808 172) BMW (6 767 145) BMW (6 767 146) BMW (6 774 417) BMW (6 777 240) BMW (6 779 294) BMW (6 788 183) BMW, MINI (9 804 739) BMW, MINI (9 808 172) BORG BECK (BBP1960) BORG BECK (BBP2285) BOSCH (0 986 494 269) BOSCH (0 986 494 461) BOSCH (0 986 TB2 890) BOSCH (0986424820) BRAKE ENG (PA1662) BREMBO (P06037) BREMBO (P06080) DELPHI (LP1924) DELPHI (LP2247) E.T.F. (121196) FEBI (16560) FERODO (FDB1806) FERODO (FDB4383) FERODO (FSL1806) FRITECH, TRUSTING (6570) FTE (BL2038A4) GIRLING (6116121) HELLA (8DB 355 011-271) HELLA (8DB 355 020-111) ICER (181664) ICER (181664700) JURID (573136D) JURID (573136J) JURID (573136JAS) JURID (573136JC) KAGER (350965) KAWE (81719) LPR (05P1249) MAG (363702161428) MAPCO (6802) METELLI (2206410) METZGER, REMSA (113200) MEYLE (025 236 2316) MEYLE (025 236 2316/PD) MGA (794) MIN (MDB2681) NK, SBS (221530) OPTIMAL (12235) PAGID (T1445) PAGID (T2027) PEX (7813) QH BENELUX (7669) QUINTON HA (BP1484) SPIDAN (32954) SWAG (20916560) TEXTAR (2362303) TEXTAR (2362381) TEXTAR (2547801) TEXTAR (2362317415) TRISCAN (811011024) TTC (0834131) VAICO (V208125) VALEO (598701) VALEO (604139) WAGNER (WBP23623A) ZIMMERMANN (236231701) ZIMMERMANN (236231703)
Zobacz wszystkie (86)

TRW GDB1612DTE Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich celem jest nacisk na tarczę hamulcową z obydwu jej stron. Wytwarza się wówczas tarcie, w którego efekcie pojazd obniża prędkość i zwalnia. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się w trakcie hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej nowego elementu wynosi 17 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm.  Produkt jest kompatybilny z systemem hamulcowym opracowanym przez firmę Okładziny hamulcowe o zredukowanym pyleniu.

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, gdy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto pracę nad zaworami do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczane są do klasy premium.